Vannacht was het weer een spannend aflevering uit "Binnenspiegels dromen"...
Ik stond ergens aan een oever en wist dat ik op een schip moest. Nou, eenmaal op dat schip voeren we langs allerlei oevers en stranden. Ik weet niet met wie ik was, alleen dat ik niet alleen was. En diegene die bij me was kende ik goed, dat was allemaal wel vertrouwd...
Halverwege de tour met het schip mochten we ergens aan wal. Supermooie natuur e.d. dus ik keek mn ogen weer es uit ( zoals ik dat normaal ook buiten doe..haha..)
Ik liep langs het water, waar allemaal poeltjes waren onstaan door het eb... euhm, de eb... Naja, je snapt wat ik bedoel... Wanneer het water zich terugtrekt...
Ik keek naar allemaal beestjes in die poeltjes en fascineerde me.. Opeens zag ik een eindje verderop iets merkwaardigs... een rookpluimpje wat uit de grond leek op te stijgen.. Eénmaal bij dat rookpluimpje aangekomen zag ik dat het een mini vulkaan was... Eerst moest ik lachen... Ik dacht:" Oke, wat moet dit voorstellen?" Maar het ding begon meer en meer te sissen en te borrelen... op een gegeven moment kwam er nog meer dikke zwarte rook uit en begon die kleine zanderige hoop te groeien en te groeien...
Ik bedacht me geen twee keer en rende naar het schip, ik keek nog achterom en zag dat die mini vulkaan nu een echte giga berg was geworden die op springen stond...
Daarna werd ik wakker...
Het maffe vond ik dat de sfeer zo snel omsloeg in mn droom... Het ene moment nog alles lekker relaxed, ik keek een beetje rond en opeens, iets wat heel klein begon met roken groeide uit tot iets groots en bedreigends...
Iemand een idee?
Liefs, binnenspiegel...