Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:28:21

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: binnenspiegels dromen...
BerichtGeplaatst: 05-02-2012, 21:56:00 
Nimf
Nimf

Vannacht was het weer een spannend aflevering uit "Binnenspiegels dromen"...

Ik stond ergens aan een oever en wist dat ik op een schip moest. Nou, eenmaal op dat schip voeren we langs allerlei oevers en stranden. Ik weet niet met wie ik was, alleen dat ik niet alleen was. En diegene die bij me was kende ik goed, dat was allemaal wel vertrouwd...

Halverwege de tour met het schip mochten we ergens aan wal. Supermooie natuur e.d. dus ik keek mn ogen weer es uit ( zoals ik dat normaal ook buiten doe..haha..)
Ik liep langs het water, waar allemaal poeltjes waren onstaan door het eb... euhm, de eb... Naja, je snapt wat ik bedoel... Wanneer het water zich terugtrekt...

Ik keek naar allemaal beestjes in die poeltjes en fascineerde me.. Opeens zag ik een eindje verderop iets merkwaardigs... een rookpluimpje wat uit de grond leek op te stijgen.. Eénmaal bij dat rookpluimpje aangekomen zag ik dat het een mini vulkaan was... Eerst moest ik lachen... Ik dacht:" Oke, wat moet dit voorstellen?" Maar het ding begon meer en meer te sissen en te borrelen... op een gegeven moment kwam er nog meer dikke zwarte rook uit en begon die kleine zanderige hoop te groeien en te groeien...

Ik bedacht me geen twee keer en rende naar het schip, ik keek nog achterom en zag dat die mini vulkaan nu een echte giga berg was geworden die op springen stond... :shock:

Daarna werd ik wakker...

Het maffe vond ik dat de sfeer zo snel omsloeg in mn droom... Het ene moment nog alles lekker relaxed, ik keek een beetje rond en opeens, iets wat heel klein begon met roken groeide uit tot iets groots en bedreigends... :?

Iemand een idee?

Liefs, binnenspiegel...

BerichtGeplaatst: 06-02-2012, 13:04:13 
Gids
Gids

binnenspiegel schreef:
Vannacht was het weer een spannend aflevering uit "Binnenspiegels dromen"...
Haha :lol:

Misschien dat je onbewuste misschien ineens haast had, en dat de vulkaan sloeg op de wekker die zo af zou gaan.

BerichtGeplaatst: 06-02-2012, 18:20:10 
Feniks
Feniks

Misschien heb je een puist?...

...Nee serieus... een puist (fysiek ofwel mentaal) begint als iets kleins en is doorgaans verwaarloosbaar. Maar soms, als je eraan krabt of als er iets naars inkomt, groeit het tot een nare ontsteking.
De vulkaan werkt ook op die manier... eeuwen slapend en dan ineens kan hij uitbarsten.

Er kan iets dwars zitten, een klein dingetje, wat heel groot dreigt te worden... te ontsteken. Misschien ben je bang dat het groter wordt. Misschien is dit al gebeurd. Je onderschat het, het spuit zwarte rook om te laten zien dat het serieus is. Je zie de rook en neemt het serieus...
Je kiest ervoor weg te rennen (niet bijvoorbeeld de uitbarsting tegen te houden, hij is immers nog klein). En de vulkaan begint te groeien.

En dan ben je weer terug op de veilige boot.

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 06-02-2012, 20:57:57 
Nimf
Nimf

Hey truitje,

Ja... ik denk dat er wel een puist zit aan te komen ja... :wink:

Nou, ik heb zelf ook even opgezocht wat ik van deze droom kan maken omdat ik tot vanmiddag nog geen idee had... Het komt overeen met hetgeen jij ook aangeeft... Het schip staat voor de reis door mijn leven, met name het spirituele want zoals iedereen weet vaart een schip over water ( en warempel, het zou eens niet zo zijn... ik droom weer iets met water..) die plasjes met diertjes erin zijn allerlei kleine gedachten/ gevoelens waarvan ik weet dat ze er zijn, ik vind het boeiend met deze gedachten in mn hoofd te spelen, ernaar te kijken, ervan te leren... Ergens is er ook een rookpluim te herkennen... Ik ben bang voor bepaalde dingen waar ik me nu nog niet zo van bewust ben, maar waarvan ik weet dat ze vroeg of laat toch zullen gaan gebeuren... En nee, een vulkaan stoppen lukt me niet en daar begin ik ook niet aan... ( Jij wel ? :wink: ) zelfs toen hij nog klein was voelde ik dat ik me niet in de buurt ervan moest begeven... het enige wat ik kan doen is vertrouwen op de reis van en door het leven... Vertrouwen dat dingen uiteindelijk weer in balans zullen komen en er dus betere tijden komen....

Ik dank je voor je droomuitleg... en dat zonder een dromenboek te raadplegen? Knap... (Y)

Liefs, binnenspiegel...

BerichtGeplaatst: 07-02-2012, 01:08:12 
Feniks
Feniks

Dromen zijn leuk en ik ben een beelddenker... Gaat goed samen... Ik denk dat het interpreteren ervan mij daarom makkelijk afgaat. :mrgreen:

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 07-02-2012, 10:16:31 
Gids
Gids

Lol, puist XD

BerichtGeplaatst: 05-05-2012, 12:26:30 
Nimf
Nimf

Vannacht weer een heftige droom gehad;

Ik woonde met mn vriend en onze twee hondjes in een huis met een mooi weids uitzicht om ons heen. Onze baby was inmiddels geboren en zal een paar maandjes oud zijn geweest in die droom. Het kindje lach lekker te slapen en ik genoot ervan om hiernaar te kijken in alle rust. Ik had de radio op staan en hoorde ineens een speciaal nieuws bericht. Er was een meteoor in de oceaan geland en er zou een enorme vloedgolf over west Europa trekken. Mensen werd geadviseerd binnen te blijven en alles te sluiten. Vluchten had volgens de autoriteiten geen zin meer. Eerst schrok ik van dit bericht... Maar kort daarna keek ik weer naar ons vredig slapende kindje en voelde ik een enorme rust, liefde en kracht over me neerdalen. Ik riep mn vriend en vroeg hem onze honden mee naar boven te nemen. Ik zelf wikkelde ons kindje in een doek en ging ook naar boven... Ik keek over de velden achter ons huis en zag tot mijn verbazing iets groots en grijs over de heuvels heen stijgen... Het was een gigantische vloedgolf die zo groot was dat hij stil leek te hangen boven de heuvels... Ook nu bleef ik de rust en kalmte zelve... Ik liep rustig de trap op.

We zaten op zolder en het enige wat deed was kijken in de oogjes van onze jonge baby. Ik keek nog één keer omhoog door het zolder raam en zag een muur van grijzig water zich boven ons omhoog strekken.. de grond trilde ons huis schudde heen en weer en net toen het water ons zou opslokken werd ik wakker...

Ik word weer emotioneel als ik hier aan terug denk en dit nu neer type... pfff...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00