Hier een soort en met van weblog van mij. Ik voel de behoefte iets meer van mezelf te laten zien hier. Geen idee waarom, maar goed , ik ga het gewoon proberen. Ik zal ook vaak een link naar mijn online weblog neerzetten
. Hebben jullie wat te lezen als jullie je doodvervelen.
Affijn, even een paar dingetjes..Ik heb natuurlijk niet de gezondheid van een jonge blom (al ben ik die wel *kuch*). Het ging de afgelopen weken flink klote mag ik wel zeggen. Maar ik ben er weer bovenop en ik heb alles waar ik normaal gesproken mee bezig ben gewoon weer netjes opgepakt. Ik ben vandaag weer wezen sporten en heb mijn studie sportpsychologie weer opgepakt.
Heb ook eventjes gelachen om de reactie van mijn..man (ik heb na 12 jaar "vriend" te zeggen nogal de neiging hem nog steeds zo te noemen, dus bij voorbaat..lees MAN ipv Vriend haha) op dit forum. Hij weet wel dat ik sinds een tijdje hier kom. En ik dacht, hij is daar veel te nuchter voor, dus ik denk niet dat ik hem een heel groot plezier doe om hem mee te nemen naar een meeting ofzo (want ik ben moed aan het verzamelen om eens te komen op een meeting). Kijkt ie me opeens heel verontwaardigd aan. "Mag ik niet mee dan?". Nou ja oke, hij wil dus wel mee, terwijl ik toch echt van mening was dat ie dit allemaal veel te "zweverig" vind enzo.
Verder heb ik, zoals iedereen ziet mijn geplaatste gedichten hier online laten verwijderen. Niet omdat ik niet wil dat jullie ze lezen. Maar omdat ik de gedichten naar een uitgever had gestuurd en de eis was wel dat ze nergens zomaar online mochten staan. En...tadadadaaaaaaaaaaaaa: Ik heb een dichtbundel die 21 december op de markt is gekomen!! Ben ik wel trots op. Helaas liet de promotie even op zich wachten door ziekte, maar ik ga er op dit moment vol tegenaan.
http://www.boekscout.nl/index.php?pagin ... ste_Buiten!
Da's de link , ik weet niet of ik dat zomaar mag plaatsen, maar ik doe het lekker toch even!
Zo, een heel verhaal..binnenkort zal ik verder vertellen, maar nu gaan mn vingers zwabberen, dus ik moet stoppen met typen...Ciao!
Oh de link naar mijn weblog:http://www.rozemarijntjesleventje.blogspot.com/