Ik denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen, jij zei dat je als geest naar een van je vorige lichamen kan en daar dan gebeurtenissen kan veranderen, dat is ten minste wat ik hieruit begreep:
BrianK schreef:
Je bevind je gewoon in een bepaalde tijd zeg maar. Maar omdat jij je in een hogere dimensie als geest bevind kun jij ook van ''lichaam'' wisselen of je ''lichaam'' aanpassen. Je bevind je in dat ''plaatje''. Je kan daar doen wat je wilt, de hoofd gebeurtenissen die daarin moeten gebeuren staan al vast en zullen niet meer te veranderen zijn.
En ik bedoelde hiermee:
Tim1995 schreef:
Maar als je daar alles kan doen wat je wilt dan zou je toch het verleden veranderen? Hoe klein de gebeurtenis die je veranderd ook is, het zou altijd invloed hebben op de toekomst van dat moment. Het lijkt me logischer wanneer je alleen zou ervaren wat die persoon in dat leven ervaarde op dat moment en het niet ook nog eens zou kunnen veranderen. Of misschien lijkt dat alleen maar logisch voor hier en zit het daar heel anders.
Dat wanneer je terug naar een vorig lichaam zou gaan en daar dingen zou veranderen, dat die toch invloed zouden hebben op het hier en nu?