Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:02:57

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20-07-2011, 23:14:28 
Groentje
Groentje

Dit was ergens in Oktober 2009, dus het is alweer een tijdje geleden.

In de droom werd ik wakker in God's armen. God was mij zachtjes aan het wiegen zoals een moeder dat met haar kind doet, en toen gaf Hij mij de naam "Ho Anu".

Het woord Anu heeft vele betekenissen maar in mijn geval betekent het "dochter van vuur", dat werd mij later in de droom verteld. Ik heb gezocht naar het woord Ho en het betekent "De" in het Grieks. Dus "De dochter van vuur" zover ik weet. Maar ik ben een man :o

BerichtGeplaatst: 21-07-2011, 01:46:42 
Groentje
Groentje

Kan me zo voorstellen dat het wat verwarrend over komt, maar iedereen heeft toch een mannelijk en vrouwellijk stukje in zich. En dat heb je in de droom ook gezien. "God was mij zachtjes aan het wiegen zoals een moeder dat met haar kind doet".
Ik ben van mening dat onze ziel universeel is, dus zowel mannelijk als vrouwelijk of anders gezegd niet mannelijk of vrouwelijk.
Dus als jou betekenis van de naam klopt, vind ik dat heel mooi. Een stukje bevestiging dat iedereen beide in zich heeft en mag koesteren.

BerichtGeplaatst: 21-07-2011, 09:39:23 
Dwerg
Dwerg

Wow super zeg! Wat een mooie naam! Ik sluit me helemaal aan bij Mar :)

BerichtGeplaatst: 08-08-2011, 12:24:33 
Groentje
Groentje

Mar schreef:
Kan me zo voorstellen dat het wat verwarrend over komt, maar iedereen heeft toch een mannelijk en vrouwellijk stukje in zich. En dat heb je in de droom ook gezien. "God was mij zachtjes aan het wiegen zoals een moeder dat met haar kind doet".
Ik ben van mening dat onze ziel universeel is, dus zowel mannelijk als vrouwelijk of anders gezegd niet mannelijk of vrouwelijk.
Dus als jou betekenis van de naam klopt, vind ik dat heel mooi. Een stukje bevestiging dat iedereen beide in zich heeft en mag koesteren.

Het yin-yang principe als ik het niet verkeerd begrijp

BerichtGeplaatst: 14-08-2011, 08:30:05 
Groentje
Groentje

Sorry voor de wat late reactie, maar zo zou je het ongeveer kunnen zien.
Maar wat ik ook bedoel is dat onze bezieling, onze geest of hoe je het ook maar noemen wil,
universeel is. Het heeft meerdere levens achter zich en is daar in zowel man als vrouw geweest.
Onze geest kiest hier op aarde het lichaam dat het beste bij de lessen van dat leven past. Het is dus niet mannelijk en niet vrouwelijk.
Het is beide.
gr. Mar

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00