Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 13:03:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Demonen
BerichtGeplaatst: 02-08-2011, 16:11:34 
Groentje
Groentje

Weet er hier iem iets meer over de Jezzebel geest?
En wat je hiertegen kan doen?
Alvast bedankt :wink:

Berichtenonderwerp: Re: Demonen
BerichtGeplaatst: 03-08-2011, 03:02:20 
Groentje
Groentje

Zover ik weet is de Jezzebel geest en vertegenwoordiging van de kwade geest of geesten. Volgens de kerk de vertegenwoordiging van satan.
In beide gevallen aangeduid als de geest die macht wil krijgen over lichaam en ziel van een ander.
Ik zelf zie he als de vertegenwoordiging van negativiteit en negatieve geesten (om ze zo maar even te noemen), maar met hetzelfde doel. Geen grapje en geen spelletje dus.

Wat je er tegen kunt doen? Heel veel maar het hangt van veel dingen af wat je kunt en moet doen.
Alles wegsturen wat niet bij jou hoort is het eerste, je goed leren aarden en afsluiten is het tweede. Mocht je toch het idee hebben hiermee te maken te hebben, vooral niet luisteren en doen wat ze willen dat je doet. Je weet zelf goed genoeg wat goed is en wat niet. Dus weg blijven sturen en afsluiten. Dat is het allerbelangrijkste.

Verder raad ik iemand altijd aan om help en advies te zoeken bij ieman die voldoende ervaring heeft met deze dingen, want het is niet altijd zo eenvoudig als het hier nu misschien klinkt, om dit weg te krijgen. ER zijn echt meerdere methoden om er iets tegen te doen. En dat is echt afhankelijk van waar en in hoe verre je ermee te maken hebt.

Hopelijk heb je hier iets aan.

BerichtGeplaatst: 03-08-2011, 04:53:22 
Groentje
Groentje

Mar schreef:
Zover ik weet is de Jezzebel geest en vertegenwoordiging van de kwade geest of geesten. Volgens de kerk de vertegenwoordiging van satan.
In beide gevallen aangeduid als de geest die macht wil krijgen over lichaam en ziel van een ander.
Ik zelf zie he als de vertegenwoordiging van negativiteit en negatieve geesten (om ze zo maar even te noemen), maar met hetzelfde doel. Geen grapje en geen spelletje dus.

Wat je er tegen kunt doen? Heel veel maar het hangt van veel dingen af wat je kunt en moet doen.
Alles wegsturen wat niet bij jou hoort is het eerste, je goed leren aarden en afsluiten is het tweede. Mocht je toch het idee hebben hiermee te maken te hebben, vooral niet luisteren en doen wat ze willen dat je doet. Je weet zelf goed genoeg wat goed is en wat niet. Dus weg blijven sturen en afsluiten. Dat is het allerbelangrijkste.

Verder raad ik iemand altijd aan om help en advies te zoeken bij ieman die voldoende ervaring heeft met deze dingen, want het is niet altijd zo eenvoudig als het hier nu misschien klinkt, om dit weg te krijgen. ER zijn echt meerdere methoden om er iets tegen te doen. En dat is echt afhankelijk van waar en in hoe verre je ermee te maken hebt.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Bedankt voor je bericht :)
Wel eigenlijk bezit deze al jaren mijn lichaam, wat ik ook probeer niks werkt.
Er overvalt mij steeds een angst die ik zelf niet de baas kan, en wanneer ik bang word is alles weer mooi om zeep, soms krijg ik zelf bedreigingen door zoals let maar op of ik laat je band ontploffen terwijl je rijdt, en aangezien ik al eens een ongeval heb gehad waarbij niem begrijpt hoe ik er levend en wel uitkwam, is dit één van mijn doodsangsten geworden. :cry:
Dus ik zou echt graag hulp krijgen van iem die de ervaring heeft om mij hierin echt te helpen want ik ben radeloos.
Ook mijn gedachten worden gecontroleerd, soms kan ik zo ziekelijk jaloers worden dat het niet gezond meer is voor mezelf en mijn omgeving.
Mijn lichaam is steeds moe, en ik voel mij steeds duizelig..
En nu het ergste, soms kan er een haat opkomen die ik niet meer beheers, dan zeg ik iets heel lelijk over iem, en het gebeurd, al 3maal zei ik sterf gewoon, en het gebeurde, exact 2weken nadat ik het zei, de personen waren gezond, ik voel mij zo schuldig, want ik wil dit echt niet, maar het is sterker dan ikzelf, en ik ben bang dat dit nog maar het begin is, en misschien klinkt dit belachelijk, ik kan het redelijk goed aannemen, maar ik ben echt niet paranoïde, ik voel mij gewoon doodongelukkig, en ik wil zo ook niet meer verder leven, en ik vrees dat dit het doel is..
En geloof mij, ik probeer echt hoor, ik heb mij zelf al laten zegenen, en alles gedaan wat ik kan, ik hoop gewoon dat hier iemand mij kan helpen.. :cry:

BerichtGeplaatst: 03-08-2011, 07:19:48 
Groentje
Groentje

In dat geval zijn er andere maatregelen nodig, ik weet niet waar je woont en dus ook niet wie er jouw buurt woont die je zou kunnen helpen. Ik begrijp het schuldgevoel heel goed en ik denk niet dat je paranoïde bent. Je hebt helaas te maken met de keerzijde van medaille en daar wordt je doodmoe en ongelukkig van. Je hebt al veel proberen te doen, maar vaak zijn deze negatieve geesten sterker dan wijzelf en kun je het niet alleen. Misscien dat je even een pb kunt sturen.

BerichtGeplaatst: 04-08-2011, 23:43:46 
Groentje
Groentje

Werkverkeer schreef:
Dit is idd heel erg heftig en ik begrijp echt dat je hulp nodig hebt van iemand uit jouw omgeving die naar je toe kan komen of waar jij naar toe kan gaan.
Verder weet ik ook niet veel te zeggen, wacht op iemand met ervaring of zoek een ervaren persoon. Hier op het forum zitten aardig wat goede mensen dus er moet wel wat tussen zitten.
Nu maar wachten tot ze je topic lezen.

Sterkte

Ja ik hoop echt dat iemand die me kan helpen snel mijn berichtje leest :)
Maar ik doe echt mijn best om er mij tegen te verzetten hoor, ook al lukt me dit niet echt al te best, maar hoop doet leven hé :wink:
En bedankt :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00