Kyoto schreef:
Ik wil alleen een ervaring delen die misschien andere mensen die blowen ook kennen, i dont know.
Hmm, denk dat ik me wel een groot verbruiker heb mogen noemen destijds...
Gelukkig ben ik van de cannabis en hasj af... Ik zeg gelukkig omdat ik op een gegeven moment merkte dat het heilige goed mijn hersencapaciteit begon aan te tasten en mijn stemming ging bepalen ( woordenschat werd kleiner en gemoedstoetsand werd vlakker)... Voor mij reden zat om ermee te kappen...
Ja, wat je zegt, combinaties hoeven niet altijd slecht te zijn, als je goed hebt gegeten en geslapen van te voren en wat water en druiven suiker bij de hand hebt kom je al een heel end...
ik zelf heb echt vage dingen meegemaakt met blowen en paddo's nemen. Van energie bolllen zo groot als een huis zien ( als ik nuchter ben zie ik ze ook maar zijn ze max. zo groot als een voetbal, meestal formaat tennisbal...) tot dingen zien die er indd niet zijn zoals kabouters en e.d.
ook heb ik de ervaring gehad dingen te kunnen die ik normaal niet zou kunnen..zo heb ik een keer extreem scheef gestaan ( ala micheal jackson smooth criminal) tegen de zwaartekracht in...ook vrienden van mij hadden zoiets van:" Damn, doe niet zo eng man...!" haha...
Ik heb geen uitredingen gehad zoals jij beschrijft. Wel heb ik regelmatig dromen waarin ik nogal levensecht op andere plaatsen ben in de wereld en zaken van dichtbij kan zien die ik niet van t.v. o.i.d. heb...
liefs, binnenspiegel...