EmmA84 schreef:
Hej ik ben Emma en ik ben 26 jaar. Ik kan kan sins mijn 13e de toekomst in vlagen en dromen zien. Ik loop al een tijdje met een probleem ben er namelijk van overtuigd dat er in 2012 iets heel ergs gaat gebeuren. Wat er gaat gebeuren kom nog niet echt door maar ik voel heel veel pijn en verdriet. Ik wil mensen hier voor waarschuwen maar denk dat ze me als gek verklaren. Ik heb op internet gezocht naar aanwijzingen die op mijn gevoelens kunnen wijzen maar kwam niet verder dan de maya's en een dupieuze ster. Wel heb ik een stichting gevonden genaamd omnicum. Deze stichting gelooft ook dat er iets staat te gebeuren. Na verder onderzoek kwam ik op veel rare berichten en zelfs een uitzending van nova over deze stichting die een sekte blijkt te zijn.. Mijn vraag is, Weet iemand hier iets over? Kan iemand mij vertellen wat het is en of het echt een sekte is?? De dingen die ze zeggen komen bij mij heel vertrouwd over, en mensen zien vaker spoken? Laat me weten of je meer weet.. Met vriendelijke groet Emma van Vliet
Je mag ook ee eigen voorstelonderwerp aanmaken hoor Emma
Btw.. nog welkom medebergstrijdster!