Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 10:45:08

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: jezelf overtuigen
BerichtGeplaatst: 25-04-2005, 17:42:48 
Reus
Reus

Ik weet zeker dat ik geesten kan zien en met ze in contact kan komen. Maar toch loop je soms te twijfelen of het nou echt is, en dan zegt iemand weer van dat je het ook zelf bedacht kan hebben en dat je het daardoor ziet en dan begin ik weer te twijfelen.. Hoe kan je jezelf nou echt overtuigen dat je geesten kan zien, en ook andere, want het is heel vervelend als mensen je niet geloven en voor gek verklaren??

Sanne

and be loved
in return

Berichtenonderwerp: Re: jezelf overtuigen
BerichtGeplaatst: 25-04-2005, 18:31:44 
Feniks
Feniks

tja jezelf overtuigen wat jij zegt kan je niet echt. als je jezelf overtuigd dan sluipt er toch vaak dat gevoel tussen van je hebt je zelf het laten geloven. Wat je het beste kan doen is gewoon in jezelf GELOVEN, en anderen laten praten. Alleen JIJ weet wat JIJ ziet en wat kunnen hun er nou over oordelen? Vertrouw op jezelf, hoe jij erover voelt en dan komt het heus wel goed joh.

succes,

rogue

BerichtGeplaatst: 25-04-2005, 18:53:17 
Dwerg
Dwerg

Als ik uit mn eigen ervaring mag spreken....vertel niet iedereen dat je contact hebt met entiteiten, of dat je dingen ziet of wat dan ook. Veel mensen zijn heel nuchter en geloven niks van dit alles. En zullen je iid voor gek verklaren. Pas een beetje op tegen wie je het zegt en wie niet. Puur voor jezelf.

Geloof in jezelf!!

Bij mij duurde het ook heel lang voordat ik wist wat is echt en wat niet. Heb het nog heel vaak dat ik twijfel, denk dat dit normaal is, en daarbij een beetje nuchterheid wel goed. Alles geloven en erg gaan zweven is ook zeker niet de manier.

Ik denk dat wijsheid met de tijd komt...Het word allemaal wel duidelijk, maar geef het wel de tijd en laat het komen zoals het komt. Dwing niks en zoek niet overal wat achter.

Als je wat te vragen hebt, of je wilt wat kwijt..kan je altijd hier terecht!!

kusje beau :ahh:

BerichtGeplaatst: 26-04-2005, 09:32:50 
Reus
Reus

Ik hou me altijd voor: als ik het zie, dan is het er. En puur omdat ik van mezelf weet dat ik het niet eens zou willen bedenken. Waarom zou ik dat willen doen? Ik zie het, dus het is er. Punt.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 27-04-2005, 14:48:12 
Reus
Reus

ik heb meer het probleem dat ik niet weet wanneer mijn gedachten het zijn of wanneer ik echt iets doorkrijg..

het is ook heel moeilijk te onderscheiden, vind ik.. wanneer ga je zelf iets inkleuren?
ik wil het liefst de informatie als feiten weergeven, maar je kleurt ze met je gedachten snel..
dat ben ik nu aan het afleren.

maar je moet er gewoon op vertrouwen dat wat jij ziet is wat jij ziet..
anderen hoeven er niet in te geloven om er zelf in te geloven..

BerichtGeplaatst: 27-04-2005, 15:39:07 
Reus
Reus

vaak zijn wensgedachten redelijk makkelijk te bespeuren als je zelf dus aan de gang gaat met invullen. Dan zijn het vaak de gedachtes die je wilt en verwacht.

Onverwachte gedachtes en plotselinge inzichten kunnen redelijk vaak afkomstig zijn van iets of iemand anders.

Maar twijfel absoluut niet aan je eigen kennis. Boodschappen worden je gegeven als een steuntje. Tis nou eenmaal een hulpmiddel. Maar jij bent altijd degeen die ze ontvangt wat dus al heel kundig is :wink: .

Gr.

BerichtGeplaatst: 27-04-2005, 16:48:29 
Reus
Reus

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik hoop dat ik niet meer zo ga twijfelen..

xxx Sanne

you'll ever learn

is just to love

and be loved

in return

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00