Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 15:15:23

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Mooiste film ooit?
BerichtGeplaatst: 26-04-2005, 00:38:26 
Groentje
Groentje

Blairwitch vind ik erg mooi.
Matrix ook.

Groetjes Moon

BerichtGeplaatst: 26-04-2005, 08:01:59 
Kabouter
Kabouter

Chocolat
magische film gewoon... echt prachtig verhaal met de perfecte sfeer
+ I love chocolate 8)

Pocahontas
de Nederlandstalige versie dan wel... Zo mooi getekend, bevat wijsheiden en heeft een van de prachtigste soundtracks

Dead Poets Society
ik kan niet echt beschrijven wat me in deze film aantrekt...
de poëzie, de vrije blik op het leven en het lesgeven van John Keating, de leerlingen die als het ware een metamorfose ondergaan... de schuchtere Todd en de door zijn vader verdoemde, maar toch uiterst getalenteerde Neil... al de andere leerlingen die dankzij Keating de moed kunnen vinden om zichzelf te worden...
het is gewoon een prachtig verhaal en het had niet beter verfilmd kunnen worden

Hamlet
de versie van Kenneth Brannagh (4 uurs natuurlijk)
een toeganklijke vertolking van Shakespeare, die zeker geen afbreuk doet aan het grote werk om toeganklijk te worden... sterk verhaal en heel sterke casting... ik ben zelf vooral dol op de monologen en op the play within the play...

BerichtGeplaatst: 26-04-2005, 12:15:34 
Elf
Elf

heb gister dodgball gekeken.. heb helemaal dubbel gelegen :lol:

BerichtGeplaatst: 26-04-2005, 13:29:42 
Dwerg
Dwerg

roy schreef:
heb gister dodgball gekeken.. heb helemaal dubbel gelegen :lol:

Die is echt briljant, heb me ook dood gelachen bij die film :P

Verder heb ik vandeweek EdTV zitten kijken, en das ook een erg amusante, komische, romantische en geniale film 8)

BerichtGeplaatst: 27-04-2005, 09:23:11 
Groentje
Groentje

Aanraders voor als je dit weekend alleen maar films wilt kijken die de moeite waard zijn:

- Eternal sunshine of the spotless mind - word je erg blij van
- Big fish - Fantastisch verhaal, Geen gewoon verhaal maar een verhaalverhaal.
- Les jeux d'enfants - Ook zo'n verhaalverhaal. Gaat over twee kinderen die telkens opdrachten voor elkaar verzinnen. 1 verzint de opdracht, de andere voert hem uit. (allemaal ondeugende dingen) Doet hij dat met succes dan worden de rollen omgedraaid. Hoe ouder deze kinderen worden, hoe radicaler de opdrachten.
- The butterfly effect - Mooie moraal, goed uitgewerkt. Wat als je het verleden kan veranderen, de hoofdrolspeler wil dit maar al te graag en heeft deze mogelijkheid. Toch heeft het niet de uitwerking die hij zou willen. Want door een klein dingetje te veranderen, verander je de hele toekomst.
- Hotel Rwanda - gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Heftig, indrukwekkend: Een hoteleigenaar in Rwanda biedt onderdak aan vluchtelingen tijdens de Hutu - Tutsi rebellenvervolgingen 10 jaar geleden in Rwanda. Daarmee zet hij zijn eigen leven op het spel.
- In America - weet niet meer precies waar die over ging maar is met dat meisje dat nu in elke film speelt (en goed) : Dakota Fanning. Gaat over een gezin met zijn eigen dingetjes die naar boven komen als ze gaan verhuizen. Drama-achtig
- Shrek 2 - Eddy Murphy is normaal niet om uit te staan, in deze film is hij als Donkey helemaal geweldig.
- Mystic river - gewoon gaan kijken, met Sean Penn, speelt erg goed
- Cold mountain - Weet het verhaal niet meer precies, alleen dat ik hem erg goed vond. Met Nicole Kidman en Renee Zellweger
- Das experiment - Een groep proefpersonen worden voor een experiment in tweeen gesplitst. De ene groep wordt gevangene, de andere groep bewaker. Wat gebeurt er als je ze in die rol laat inleven. Hoe onmenselijk kun je worden. Luguber.

Meer kan ik even niet op komen. Komt de volgende keer, als je deze bekeken hebt. Ben wel benieuwd wat je ervan vindt. Laat maar weten,

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00