Natascha schreef:
Kanker bevoorbeeld geloof ik nooit dat je met reiki en chakrahealing wordt genezen
Wie heeft het over kanker?
Wat betreft een energetische behandeling op een haperend orgaan kan wel zeker helpen. Ik heb al een keer meegemaakt dat een paard was afgeschreven omdat de dierenartsen niks meer voor dit beestje kon doen, uiteindelijk had een holistische dierenarts het beestje weer op de been geholpen door een kruidenmengsel te geven begeleid met 6 energetische behandelingen op de rechternier(nier was namelijk de boosdoener), ik kan je vertellen dat het beestje helemaal de oude is geworden en de gewone dierenarts voor een raadsel stond.
Citeer:
Jij zegt dat dat helpt, maar ik staan hier zeer kritisch tegenover. . Dus nee, deze theorie neem ik niet zomaar klakkeloos over. Dus een lever of en hart healen, neen daar geloof ik niet in.
Het lichaam van zowel mens als dier is veel complexer dan er in de huidige biologie boeken op school verteld wordt.
Ik ben van mening dat alternatieve behandelingen de regulieren geneeswijzen perfect kunnen aanvullen, alleen door de farmacie wordt dit niet gewaardeerd omdat ze dan geen chemische rommel meer voor kunnen schrijven en dus minder geld verdienen.
Wist je trouwen ook dat
alle reguliere medische opleidingen gefinancierd worden door de grootste farmaceuten!
Dus deze mensen bepalen uiteindelijk ook wat er in de studieboeken komen
Dit moet je wel aan het nadenken zetten. Wel ben ik van mening dat zowel reguliere als alternatieve geneeswijze niet zonder elkaar kunnen, denk bv aan een gebroken been etc, hier heb je toch een standaard ziekenhuis voor nodig om te laten spalken.
Citeer:
Dat orgaan dat in uw dood lichaam zit, kan een ander zijn leven redden. Persoonlijk vind ik het egoïstisch om dat dan niet te doen.
Over egoistisch gesproken!
Heb je welleens overnagedacht wat er gebeurt als je overlijd en je bent donor?
Dan wordt je lichaam kunstmatig in leven gehouden net zolang totdat er een patiënt is gevonden die een donor nodig heeft. Dit kan soms een paar dagen duren.
Weet je wel niet hoe erg dit voor evt. nabestaanden kan zijn.
Zij moeten net zolang wachten totdat de organen uit je lichaam gehaald zijn kunnen dan pas beginnen met het regelen van begrafenis/crematie en dus dan pas afscheid nemen.