Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 26-11-2024, 04:51:41

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: een geest bij mijn bed
BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 20:13:47 
hallo allemaal , ik wil graag deze ervaring met julie delen ! ik zelf vond het vreselijk eng en wist toen ook niet hoe ik het moest aanpakken !

Deze zomer `
Overdag was ik in een creatieve bui dus heb ik mijn bed verplaatst naar het midden , zelf vond ik het heel leuk staan enzo ! ik had verder geen lampje ofzo naast me bed voor die avond dat ik daar voor het eerst zou gaan slapen . Eenmaal sàvonds toen ik in bed lag sliep ik ook zo maar werd midden in de nacht rond een uur of 2 wakker met een heel erg raar gevoel ! ik zocht het licht ik was totaal vergeten dat ik mijn bed had verplaatst. Maar iets aan het uiteinde van mijn bed trok mijn aandacht toen ik echt scherp naar het uiteinde van mijn bed keek zag ik een vrouw ze huilde , ik vond het dood eng ! ze zag er zo uit : ze straalde wit licht af en droeg een lange witte jurk , ze had lang haar en zilveren tranen tenminste dat leek zo ! ze wou me iets duidelijk maken maar wat daar ben ik nog steeds niet achter ! ze bleef daar maar staan aan het uiteinde en had haar egt recht in de ogen gekeken ! toen ik de andere kant op keek en me onder de deken probeerde te verstoppen , ik was egt doodbang en zat gewoon letterlijk en figuurlijk te trillen van angst ! toen ik onder de deken vandaan kwam om te kijken of ze er nog was maar je zag alleen nog maar een schemering en toen was ze weg ! ik ben daarna weer in slaap gevallen ! en de volgende dag heb ik dit opgeschreven in een boekje ! DIT WAS MIJN EERSTE ERVARING OP PARANORMAAL GEBIED, DENK IK !

ik zou het leuk vinden om met julie hierover te kunnen praten !

m.v.g. sam

Berichtenonderwerp: Re: een geest bij mijn bed
BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 20:28:48 
Admin
Admin

Dat was niet je eerste spirituele ervaring, dat is mijn eerste gedachte die ik krijg. Toen je jong was heb je alleens vaker 'iets' meegemaakt. Denk daar eens goed over na ...

Voelde je het ook als angst, om was je gewoon bang om de situatie ?

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 15:20:07 
Groentje
Groentje

Mijn ervaring is dat ze pas weggaan wanneer je naar ze geluistert hebt. Ik vraag meestal (vondt dat in t begin ook doodeng) wat er is en wat ik voor ze kan doen maar als t entiteiten zijn die zich vervelen dan stuur ik ze weg.

Liefs Bianca.

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 16:47:49 
kijk, ik wist echt niet hoe ik dit aan moest pakken ... en heb ook zeker niet naar der geluistert !!
Ik heb verder wel altyd dingen meegemaakt waarvan ik d88 kan dit of ... ik had der nooit een verklaring voor!!

groetjes sam

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 17:43:33 
Kabouter
Kabouter

Hoi Sam,

Ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt als jou, bij mij was het alleen een oude man met een groen vest aan. Deze man is twee keer aan mijn bed verschenen, hij keek boos. Ik wil ook heel graag weten wie hij was en waarom hij juist bij mij moest zijn.

Liefs Renate

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 17:52:28 
Groentje
Groentje

Ze komen meestal niet voor niks.
Vraag ze wat ze komen doen en wat jij voor ze kunt betekenen.
Als je ze niet wil of kunt helpen stuur ze dan gewoon weg net zoals je bij een vreemdeling zou doen aan de deur, vriendelijk maar doch dringend.
Ik heb t ook vaker meegemaakt en er kwam zelfs om een voorbeeld te geven een vrouw aan m'n bed..ik wist niet wat ik er mee moest..na lang zoeken (omdat ik ook niet zomaar iedereen vertel over m'n gave) kwam ik er achter dat ze een boodschap had voor haar zoon via haar kleinkind die ik dan weer kende via m'n werk. Anyways, ze komen dus vaak niet voor niks. Ze zien dat je open staat en willen dan graag dat je als een soort medium fungeert. Als je dit niet wil of kan, voel je niet schuldig en stuur ze weg of vraag ze terug te komen wanneer het jou uitkomt.

Liefs Bianca.

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 17:54:30 
Kabouter
Kabouter

Hoi hoi!!
Na die 2 keer heb ik die man nooit meer gezien.
Ik ben wel verhuist dus ik heb het idee dat die man misschien vroeger in mijn oude huis heeft gewoond..

Liefs Renate

BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 00:49:19 
Admin
Admin

@Renate, dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn. Ik krijg de naam John heel erg door als ik over die man denk. Misschien dat hij zo hete. Volgens mij was het ook geen nederlandse man. Had hij een klein beetje een getinte huidskleur (een heel klein beetje dan) ... ?

BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 10:43:34 
Kabouter
Kabouter

Vogens mij niet, was hij gewoon nederlands maar ik kan me vergissen...

BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 10:32:57 
Feniks
Feniks

Hoi Sam,

Ik heb ook zoiets meegemaakt als jij.

Het was een jaar geleden mijn opa was die dag begraven en ik was zelf erg verdrietig en kon niet in slaap komen al wilde ik het zo graag.
Plots werd het heel koud en benauwd in mijn kamer en zag ik een schim. DIe schim werd duidelijker en kreeg iets dreigends. Het nam een vaste vrom aan.
het liep naar mijn bed toe. Ik weet niet of het een man of vrouw was... maar het straalde zoveel angs, verbitterdheid, woede uit. Omschrijven van gevoelens kan ik niet. Maar asl er kwade geesten bestaan dan was dit er een... zo erg veel haat zat erin! niet normaal meer.
ik heb toen mijn ouders uit mijn bed gegild en die deden het licht aan. Ik verteld ehet maar ja.. zoals je verwacht... je hebt gedroomd komt door het verdriet je kent het wel.... den kik?
Nadat het licht uit was gegaan was die geest er niet meer....
heel gek.. toch denk iker nog vaak aan terug en krijg ik weer die angst. Net als of je steeds terug denkt aan dat gebouw waar in je toen in een lift bent vast komen te zitten en je die ervaring weer herbeleefd...

Bestaan er trouwens geesten die niet goed zijn?

groetjes veronique

BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 10:39:32 
Admin
Admin

Ja, die bestaan zeker. En dat voel je heel sterk, netzoals jij deed. Het hoeft niet percé zo te zijn dat een 'kwade' geest iets kwaads met je in petto heeft.

BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 11:14:19 
Feniks
Feniks

juist... maar waarom verspreid iemand dan zo'n kwaad gevoel?
Of is het misschien iemand die iets misdaan heeft in zijn leven en nu vergeving zoekt?

greetzz veronique

BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 12:09:39 
Groentje
Groentje

Je hebt ook dolende geesten die zich vervelen..maar ook geesten van een lager niveau die ja hoe zal ik t zeggen, minder prettig zijn net zoals je mensen hier op aarde hebt die minder prettig zijn in de omgang. Maar vergeet niet, jij bent sterker dan zij! Zij kunnen je niks maken. Ik zouje ook willen adviseren om ze vriendelijk doch streng te verzoeken zich ergens anders te vervelen of zeg ze dat ze naar het licht moeten gaan.

Liefs Bianca.

BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 18:50:07 
Kabouter
Kabouter

hai hai..
ik heb voor ut eerst 4jaar geleden dus in 2000.. ook vaag iets mee gemaakt.. ik begon dingen te zien... en ik d8 ben vast moe ofsjo..
totdat ik het vaker zag.. :? het was zoo eng..paar weken later.. begon het me te irriteren want ik wist ten eerste niet of het un HIJ of ZIJ was..ik voelde elke nacht geblaas in me oor. en kreeg alleen maar rillingen..
ben toen naar me ouders gegaan, en had het ze verteld..totdat ik dat verteld had.. begon ik het beter te zien :shock: ..ik schrok echt.. ik wist echt niet wat ik zag!!.. het bleek me opa te zijn ..(vaderskant)...we hebben trouwens ook un foto van hem boven onze tv staan..
sinds ik met wicca ben begonnen.. werd alles nog duidelijker.. ..
toen ik vroeg wat hij kwam doen. gaf hij geen antw..elke keer gebeurde dat.. paar dagen later werd t nog enger.. me kast ging vanzelf open..me poster waaide..en tis best vaag want alles was dicht er kon nergens tocht vandaan komen... er werd ook geklopt op me deur.. toen werd ik echt bang maar d8 bij me zelf van HEEY!! ik ben sterker... :lol: ..ik werd un keer zoo boos en kwaad.. dat ik me opa heb uitgescholden :x :cry: dat ik eigelijk HEEL VEEL SPIJT van heb..miskien wilde hij me iets duidelijk maken maar dat kon hij toch wel eerder doen 7maanden lang elke dag..pff..ik heb t nu niet meer... maar ik zie wel schimmen.. t lijken gewoon mensen die gewoon lopen maar ik kan alleen hun vorm zien en hun aura..dat is wat ik nu al 2jaar heb en jah bent t al gewend...maar tog af en toe ben ik wel bang.. :!:..omdat het me bijna fataal was geworden.. maar dankzij me lichtgids :) is t goed gekomen

BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 20:00:24 
Reus
Reus

Kun je iets meer vertellen, waarom het je fataal is geworden bijvoorbeeld?
Ben erg benieuwd!

Greetz!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00