Wat vind je hier van?Dubbel, aan de ene kant vindt ik het mooi dat er mensen mee gered kunnen worden,
Andere kant vindt ik het echt barbaars!!
als je lichaam iets mankeert komt dit vaak door meerdere oorzaken. En dit kan zowel door lichamelijk of geestelijk gebied komen. De huidige westerse wetenschap weet hier helaas nog veel te weinig over en zien het lichaam als een auto, als er een onderdeel kapot is dan vervangen we deze gewoon
Terwijl er naar mijn mening veel meer bij komt kijken. denk aan emoties, energiebanen, karma, etc etc.
Laatst las ik een artikel en er was een man die een nieuw orgaan moest hebben (geen idee welke orgaan, dacht een nier ofzo) deze man was bouwvakker en hield echt niet van schoonmaken en zn huis was een puinhoop.
Na de operatie was deze man totaal veranderd, en deed hij nu niet anders als schoonmaken, zn huis was ook helemaal netjes op oorden.
Bij een aantal mensen was dit dus opgevallen en na een onderzoek bleek dat het donororgaan van een vrouw was die schoonmaakster was!!
Ik vond dit dus bijzonder en heb me er redelijk in verdiept en het schijnt dus dat in het donor orgaan de energie van de donor zit en degene die dat orgaan neemt dus de trilling over neemt die in dat orgaan zit. Heeft met DNA te maken.
Dus ik heb nogal mijn vraagtekens bij dit onderwerp.
Ben je donor?Nee
Wil je donor worden?Nee
Vind je dat de regel in moet gaan; Iedereen is standaard donor behalve als hij/zij aangeeft dit niet te willen?Nee, als iemand donor wilt worden dan moet hij of zij dit zelf aangegeven. Anders dan wordt er meteen een stempel gedrukt en dat vindt ik niet nodig