hai hai..
ik heb voor ut eerst 4jaar geleden dus in 2000.. ook vaag iets mee gemaakt.. ik begon dingen te zien... en ik d8 ben vast moe ofsjo..
totdat ik het vaker zag..
het was zoo eng..paar weken later.. begon het me te irriteren want ik wist ten eerste niet of het un HIJ of ZIJ was..ik voelde elke nacht geblaas in me oor. en kreeg alleen maar rillingen..
ben toen naar me ouders gegaan, en had het ze verteld..totdat ik dat verteld had.. begon ik het beter te zien
..ik schrok echt.. ik wist echt niet wat ik zag!!.. het bleek me opa te zijn ..(vaderskant)...we hebben trouwens ook un foto van hem boven onze tv staan..
sinds ik met wicca ben begonnen.. werd alles nog duidelijker.. ..
toen ik vroeg wat hij kwam doen. gaf hij geen antw..elke keer gebeurde dat.. paar dagen later werd t nog enger.. me kast ging vanzelf open..me poster waaide..en tis best vaag want alles was dicht er kon nergens tocht vandaan komen... er werd ook geklopt op me deur.. toen werd ik echt bang maar d8 bij me zelf van HEEY!! ik ben sterker...
..ik werd un keer zoo boos en kwaad.. dat ik me opa heb uitgescholden
dat ik eigelijk HEEL VEEL SPIJT van heb..miskien wilde hij me iets duidelijk maken maar dat kon hij toch wel eerder doen 7maanden lang elke dag..pff..ik heb t nu niet meer... maar ik zie wel schimmen.. t lijken gewoon mensen die gewoon lopen maar ik kan alleen hun vorm zien en hun aura..dat is wat ik nu al 2jaar heb en jah bent t al gewend...maar tog af en toe ben ik wel bang..
..omdat het me bijna fataal was geworden.. maar dankzij me lichtgids
is t goed gekomen