Ja 10 jaar en ze was echt op top conditie,
Mijn instructrice zat me al een maand aan te sporen om weer wedstrijd te gaan rijden en we hadden in de planning om in januari te starten, helaas is het niet zo ver gekomen
Maar 32 is een mooie leeftijd voor een pony!
,
En wat vervelend van jou paard zeg!! Heeft ze iets met haar nekwervels?
De pony van mn moeder is 5 jaar geleden heel erg kreupel geweest en ze is toen bij de dierenarts geweest, hun foto`s maken en vervolgens kwamen ze met het verhaal dat ze artrose in dr voorbeen had en ze gaven het advies om het beestje in te laten slapen. Mn ma helemaal overstuur en kon het niet geloven.
Vervolgens is ze opzoek gegaan naar meer informatie hierover en uiteindelijk bij een holistisch paarden therapeut terecht gekomen. Daar heeft ze haar pony gebracht voor een second opinie, omdat de foto`s heel onduidelijk waren. Deze vrouw heeft de pony bekeken en behandeld en vervolgens kwam de conclusie dat ze geen artrose had maar er was iets met haar nieren. Mn moeder had besloten om de behandeling bij deze vrouw te proberen en ze heeft toen een kruidenkuur meegekregen voor de nieren van de pony. Ook heeft de pony 6 keer een magnetiseer behandeling gekregen door deze vrouw. Na deze behandelingen en kruidenkuur voor de nieren is de pony helemaal de oude geworden en loopt nu nog steeds helemaal gezond rond!
Ik wil je geen valse hoop geven!! Maar mensen maken fouten en zo ook dierenartsen en daarom moest ik dit verhaal even vertellen. Mocht je meer willen weten dan kan ik je wel hun site geven.
binnenspiegel schreef:
Ja, het is toch weer een heel ander beest dan een kat of hond waar je ook heel close mee bent maar toch.
Inderdaad, 3 jaar geleden is onze hond overleden, dit was ook vervelend maar na een maand ben je er wel weer overheen, maar met een paard heb je een veel sterkere/specialere band mee die eigenlijk niet te omschrijven is. En als je dan zo`n groot dier van +- 600 kilo machteloos ziet liggen doet dit echt wat met je, daar hoef je geen paardenmens voor te zijn
binnenspiegel schreef:
ze wacht vast op je tot je heel oud en versleten in je warme bedje ligt en een mooi leventje hebt gehad om op terug te kijken...
Wellicht wel eerder
, poosje gelden had ik een droom en in deze droom kocht ik een veulen en dit bleek haar te zijn
hahaha
, was slecht valse hoop dat verwerkt moest worden denk ik
Liefs,
Demy