Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 12:21:10

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Stefan:D
BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 09:16:38 
Groentje
Groentje

heey,

ik ben Stefan en ik ben 19 jaar oud noujaa bijna 20.
ik ben, aldus mezelf best spiritueel aangelegd.. alleen is het altijd maar een vaag iets gebleven:(

het begon lang geleden.. toen we net verhuist waren ik was 5/6 en de bouwvakkers hadden net het rijtje huizen af waar ik nu in woon .. ze waren nog bezig met de rest van de straat.. op een dag((8)) was ik ergens aan het spelen in de straat en hoorde constant een vaag geluidje .. ik voelde toen(dat weet ik nog goed) net of er een pen of iets dergelijks in me borst werd gedrukt..

ik ging zoeken en vond uiteindelijk 1moeder kat en 5 jonkies.. deze hadden de oogjes nog dicht en de moeder was dood. ik met alle macht proberen om ze uit zo'n bouwvakkers container( zoon groot open ding) te krijgen en merkte toen pas dat er nog maar 2 van de katjes in leven waren :cry: .. blijkbaar waren ze erin gedumpt door bouwvakkers.

toen ik ze mee naar huis nam voelde ik die "pen" weer verdwijnen en voelde me hart door dat gaatje vullen met pure liefde ofzoo. kan het eigenlijk moeilijk omschrijven maar het voelde goed.. thuis aangekomen heeft mijn vader het direct overgenomen van mij .. van dat moment weet ik niks meer van :?: .. ik weet alleen dat hij terug kwam van de dierenarts met maar 1 katje.. die andere hebben ze laten inslapen.. ik heb dit katje heel goed verzorgd ik heb hem ook een naam gegeven (siepie):D.

dit katje zo klein als hij was met de oogjes nog dicht gaf mij zo'n goed gevoel net of hij zij: bedankt echt bedankt:D. 4 dagen later deed siepie voor het eerst zijn oogjes open en zag mij.. en daardoor zag hij mij ook als zijn moeder ( waarschijnlijk)

dat was echt de mooiste tijd van mijn leven. ik had vroeger echt het gevoel dat ik met hem kon praten.. hij begreep mij altijd.. hij ging zelfs op me borst klimmen deed zijn pootjes om me nek heen en begon kusjes te geven als ik me slecht voelde..

ik heb op dit forum gelezen dat het heel goed mogelijk ik om te praten met je huis(dier) :D:D ik vind dit heel fijn, vooral om te weten dat het niet ik was die tegen mezelf praatte.

dat was het begin en een stukje uit mijn leven.

ik heb nog veel vragen:D zo i'll be back:D

greetz Stefan

Berichtenonderwerp: Re: Stefan:D
BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 09:33:52 
Elf
Elf

Hey Stefan!!!

WElkom op het forum :)
Wat zijn je hobbies :)
"Leuk" verhaal va Siepje :)
Ik heb een vogel die me doet voeren en het hof probeert te maken (en de hamster doet vrolijk mee ;)) Dus ik weet hoe het voelt om zo geliefd te worden door een dier :)
Sorry van de vele :) Ben erg vrolijk (weekend en einde toetsweek :P) Haha!

I paint only my version of reality!

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 09:36:53 
Gids
Gids

Heya! Welkom op 't forum =)

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 10:09:40 
Nimf
Nimf

Hey Stefan,

Heel herkenbaar verhaal met die katjes...Ik heb er ook een 'neus' voor als beestjes hulp nodig hebben... :wink:
Op de één of andere manier weten dieren je gewoon te vinden dan, gelukkig maar...

heel veel plezier op het forum en wees welkom! :wave:

liefs, binnenspiegel...

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 13:47:40 
Feniks
Feniks

Welkom op het forum Stefan :wink: .

Mooie introductie!

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 16:31:47 
Feniks
Feniks

alowa!!!

wees welkom en het is een erg mooi en herkenbaar verhaal!!:P:D :wink:

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 17:23:00 
Moderator
Moderator

Welkom!! :D

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 17:28:41 
Groentje
Groentje

ik zal eerst even doorgaan met het verhaal .. veel lees plezier:$

ik heb deze kat 8 jaar gehad .. hele mooie jaren.

hij was opeens weg, 3 maand later lag hij stijfbevroren naast ons huis. aangezien ik aan het water woon is dat wel mogelijk .. maar naar drie maand, zomaar opeens. wel vaag vond ik..

maar goed ik ben nu ongeveer 3 maanden aan het mediteren. ik heb bij een vrouw in Duitsland een gronding meditatie ( excuses als het verkeerd is) gedaan. nouja 2 x maar ik ben een nieuwsgierig typ dusja veel lezen en proberen :oops:.
ik probeer contact te leggen met mijn gids :D volgens mij lukt het al aardig. ik denk dat dat komt omdat ik hem altijd al heel dicht bij me had. als een soort bescherm engeltje. dit had ik na dat SIEPIE:D dood was..

daarom "hoop" ik dat mijn gids siepie is maar ik kan er niet echt achter komen ofzoo :O ik vind het wel een beetje moeilijk om te visualiseren. maar ik kan wel met hem communiceren zowel als stemmetje en als warme ja en schokje nee.

ik hoop niet dat ik door mijn hoop voor de gek word gehouden. omdat ik er geen beeld bij kan krijgen. kan ik hier ook achter komen?

thanks voor de reacties:D

greetz stefan

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 17:30:45 
Groentje
Groentje

oohwjaa stemmetje .. net als een soort gedachte wat opspringt.

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 18:09:22 
Gids
Gids

Haha... stiekem hoop ik dat mijn lieve kat Withalsje (die geen vlees at maar wel vis :p) ook mijn hulpgids is ^^. Ik heb twee hulpgidsen weet ik. Contact met mijn hoofdgids heb ik wel.

Withalsje zag mij voor 't eerst toen zn oogjes open gingen. Zo mooi moment was dat =). Die kat zal wel hebben gedacht toen :p...
Maar 't was echt een maatje van me. We deden alles samen, elke nacht samen slapen altijd spelen, hij liep zelfs mee winkels in ^^.
Ik had echt een mooie band met hem. Toen werd hij aangereden en werd hij ziek. Een ziekte aan z'n blaas kreeg hij, waar hij uiteindelijk aan is overleden. Toen ben ik voor hem ook geen vlees meer gaan eten... He, ik was nog jong :p...

Maar sowieso, ik voel gewoon dat hij nog een beetje bij me is ^^. Dus misschien is je Siepie ook wel een hulpgids. Ik bedoel, waarom zouden enkel mensen je gidsen kunnen zijn?
(vroeger was ik vrij sceptisch hierover, dieren als gids, maar sinds korte tijd heeft iemand me dat ook weten te overtuigen :p *uche Blackbird*)

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 18:31:44 
Feniks
Feniks

Matthijs schreef:
(vroeger was ik vrij sceptisch hierover, dieren als gids, maar sinds korte tijd heeft iemand me dat ook weten te overtuigen :p *uche Blackbird*)

Ik zal er binnenkort eens een stukje over schrijven... het wordt tijd voor een langere post... :wink:

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 21:53:05 
Groentje
Groentje

Citeer:
Withalsje zag mij voor 't eerst toen zn oogjes open gingen. Zo mooi moment was dat =). Die kat zal wel hebben gedacht toen :p...
Maar 't was echt een maatje van me. We deden alles samen, elke nacht samen slapen altijd spelen, hij liep zelfs mee winkels in ^^.
Ik had echt een mooie band met hem. Toen werd hij aangereden en werd hij ziek. Een ziekte aan z'n blaas kreeg hij, waar hij uiteindelijk aan is overleden. Toen ben ik voor hem ook geen vlees meer gaan eten... He, ik was nog jong :p...

dat is gewoon precies hetzelfde :O ik had hem ook vaak mee in me jas ( wel open natuurlijk ) het hele dorp kende hem
jij hebt denk ik wel gevoelt wat ik gevoeld heb toen.. mooi moment

een hulpgids? ik zal wel wachten op Blackbird:$

Laatst gewijzigd door Mr. Maniac op 10-04-2011, 12:13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 22:49:36 
Gids
Gids

blackwolf?

Ik was overigens ook bij de geboorte :p....

BerichtGeplaatst: 09-04-2011, 09:38:43 
Reus
Reus

Afbeelding

Hey Hoi :P

Ik hoop dat e het hier naar je zin krijgt!

Groetjes,

Elvira

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)

BerichtGeplaatst: 10-04-2011, 12:52:24 
Groentje
Groentje

danku:D

dat lijkt me ook mooi :D de bevalling ..

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00