Hoi
Mijn naam is Emiel
Woon ergens in zuid holland
woon in een psych/Instelling woonvorm (ouders hebbe mem huis uit gezet toen ik 17 was)en ga binnekort weer naar een andere psych/instelling ook een woonvorm dus niks klinisch gelukkig.
Ik ben tegen de psychiatrie op veel vlakken en ben bijna ervaringsdeskundig op dat gebied. Heb veel meegemaakt zowel spirituele en psychische impacten/situaties.
Ben 23, rond me 13 e hoorde ik stemmen dit ging een hele tijd door, nou is het veel minder. Ook kan ik automatisch schrijven maar gebruik het niet want er komt niks zinnigs, schijnbaar moet je het trainen maar daar is het nu even de tijd niet voor. Me hobbys zijn, Kunst (schilderen,photoshop,kleien), Muziek, Bioscoop/films, computeren, Lezen, schrijven, wandelen in natuurgebieden, vissen, en vast nog andere dinge maar weet ik ff niet.
Ben mn spiritualiteit een beetje kwijtgeraakt
, gebruik het nu alleen ter ontspanning en ga er niet al te ver in op, ben er ooit is in doorgedraait en dat was een les.
Ben hier om verhalen te lezen en te leren van anderen, en mn eerste bericht ging uiteraad over twan omdat ik dat even belangrijk vond, maar toen dacht ik hey wat een leuk forum laat ik maar mee doen en kijken wat er gebeurd.
Groetjes emiel