Ik blijf maar mn dromen posten.. geen idee of iemand dat hier leest...
Twee nachten terug een fr*ck'n rare droom gehad...
Ik liep ergens buiten, had mn tekenmap onder de amr geklemd en voelde me bedreigd door iets. Dus ben ik snel een gebouw binnen gelopen waar ik bekend mee was. Het gebouw had hoge houten poorten ( je weet wel van die kasteel achtige ophaal brug poorten o.i.d.) en toen ik binnen was en naar buiten keek door het raam zag ik dat er allemaal rare schepsels buiten rond liepen, zoekend naar mij... ( oke dan..
)
Ik nam het gebouw waar ik binnen was in me op en mij vbiel op dat alles wit was, de muren de plafonds, de trappen alles... Ik voelde ineens wat haast in me op komen en om de één of andere reden moest ik omhoog in het gebouw. Naarmate ik hoger en hoger kwam werder de ruimtes kleiner en kleiner. Soms moest ik zelfs op mn knieën door een doorgang om in een andere ruimte te komen. Toch was dit alles niet beangstigend of claustrofobisch. Ik verwonderde me enkel welke architect nu zo'n gebouw zou maken...
Eenmaal boven liepen er meerdere mensen rond. Ik liep ene kamer binnen en belandde in een soort les ofzo. Alleen was er een grote tafel in het midden waar de 'studenten' omheen zaten. Iedereen in de ruimte had een tekenmap met werkenstukken erin op tafel liggen.
Ik legde mijn map dus ook maar op tafel en keek om me heen.. Ik hoorde iemand die volgens mij de leraar zou moeten zijnvanalles vertellen maar ik lette niet echt op wat hij zei. Ik sloeg mijn map open en verbaasde me te zien dat er allemaal voor mij vreemde tekeningen in zaten. Ik had deze tekeningen niet gemaakt en toch wist ik heel zeker dat het mijn map was...
Ik keek om me heen en zag dat iedereen om me heen veel tekeningen bij zich had. Ik vroeg me zelf af wat ik moest doen... Zou ik opstaan en zeggen dat dit niet mijn tekeningen waren of zou ik blijven zitten voor de lieve vrede en zolang niemand iets vraagt zal het allemaal wel kloppen...?
Ik werd niet lang hierna wakker met een raar gevoel in mn buik...
Mocht iemand dit lezen... Een idee?.. Eentje misschien, ach kom op.. een half idee...?
groet, binnenspiegel...