Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 18:13:14

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: pyrokinese
BerichtGeplaatst: 22-08-2006, 12:42:19 
Groentje
Groentje

..

Laatst gewijzigd door Ceres op 13-12-2014, 17:48:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Berichtenonderwerp: Re: pyrokinese
BerichtGeplaatst: 25-08-2006, 09:59:31 
Groentje
Groentje

..

Laatst gewijzigd door Ceres op 13-12-2014, 17:48:17, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 25-08-2006, 11:27:58 
Admin
Admin

Hoi hoi,

misschien dat je eerst even in het kort kunt uitleggen wat pyrokinese is, wat jij er van weet of wat je er onder verstaat of waar je precies hulp bij wilt hebben.
Misschien zijn er wel mensen die er ervaring mee hebben, maar niet weten wat er onder pyrokinese word verstaan en het dan ook doen zonder dat ze het zelf weten.

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 25-08-2006, 17:34:03 
Nimf
Nimf

eeeey wennys ik denk niet dat hier iemand ervaring heeft met
pyrokinese...

Dit omdat ikzelf van mening ben dat dit niet echt iets nuttigs is,
en omdat ikzelf dit reken tot de "hype" van het spirituele.
Verder kan ik je hier helaas geen info over geven. Zou ook echt niet
weten of dit werkt....

PYROKINESE

Pyrokinese is een zeer moeilijke kinese. Vuur is onvoorspelbaar en daarom heel moeilijk te beheersen, maar hier toch een aantal oefeningen om jezelf in deze kinese te trainen. Het lijkt mij handiger als je jezelf eerst in een van de andere kineses oefent, want aquakinese en pyrokinese zijn de moeilijksten.

In het woord pyrokinese zit pyro, dit betekend vuur. Met pyrokinese kun je zoveel energie op een voorwerp richten dat deze ontbrand. Wat je doet is denken aan vuur, een haard, een kampvuur, etc. Je blijft je op het voorwerp concentreren op het voorwerp. Meditatie vooraf is dus erg belangrijk, je moet je gedachten leeg hebben en je goed kunnen focussen. Als je namelijk even op iets anders let dan kun je weer opnieuw beginnen!

In het begin zal dit heel erg moeilijk zijn. Oefen het eerst binnen, maar ver van dingen af die absoluut niet mogen ontbranden. Zorg dat je niet op dingen gaat concentreren waarmee je het hele huis in de fik steekt! Let dus altijd heel goed op bij deze oefeningen...

Het is zeeer lastig om dit onder de knie te krijgen... Oefen eerst dus liever met andere kinesen.

http://groups.msn.com/Witches-Mysteries/pyrokinesetrainen.msnw

BerichtGeplaatst: 26-08-2006, 10:21:57 
Elf
Elf

Iets laten ontbranden lijkt me echt heel erg gestoord. Daar is zo veel energie voor nodig. Energie verplaatsen van voorwerpen kan ik nog wel in meekomen, maar dingen laten ontbranden...

BerichtGeplaatst: 26-08-2006, 21:06:54 
Reus
Reus

Warmte = Energie

BerichtGeplaatst: 27-08-2006, 11:48:31 
Nimf
Nimf

Alles = Energie.

BerichtGeplaatst: 28-08-2006, 11:35:30 
Elf
Elf

grey-turtle schreef:
Warmte = Energie

Dat bedoel ik dus ook. Die energie moet echter ergens vandaan komen he...

BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 08:33:36 
Groentje
Groentje

Hi peoples

ik heb ooit lang lang lang lang lang enz. een heel heel heeeeel groot document met allemaal gaves en kineses gemaakt ik zal hier een stukje over wat ik heb van pyrokinese plaatsen
ok dit word een lang verhaal om te typen :!:

Pyrokinese
Het vermogen om vuur te manipuleren/creëren.
De sleutel tot pyrokinese is weten wat je wilt dat de vlam/het vuur doet en willen dat het gebeurt. Oefen veel en dan zal het lukken. Hier een paar oefeningen voor jullie.
Het verschil tussen Pyrokinese & Thermokinese?
Thermokinese is de tempratuur hoger maken, Pyrokinese is ook echt vlammen doven en aanmaken.

Oefening---->Dansende vlam
Dit is de basisoefening die op veel sites te vinden is. Steek een lucifer aan en concentreer je op de vlam. Probeer niet te veel na te denken over dingen als school/werk. Als je goed ontspannen bent visualiseer je energie tussen jou en de vlam en dat jij de energie kan sturen zodat de energie de vlam verandert (groter/kleiner/naar rechts). Je kan ook indenken dat de vlam een deel van je is zodat je hem net als je arm gewoon kan bewegen zoals je wilt. Een lucifer is niet altijd handig, omdat het nogal wat tijd kost en om nou een hele doos lucifers op te maken is ook weer zo nutteloos. Daarom raad ik aan gewoon een kaars aan te steken als je geld en lucifers wilt besparen

Een vlam laten ontstaan & doven.
Steek een kaars/lucifer aan en ga ontspannen zitten. Concentreer je op de vlam. Visualiseer een "tunnel" tussen jou en de vlam. Visualiseer nu dat de vlam uit gaat. Concentreer je alleen op de vlam. Met genoeg wilskracht (zie telekinese voor een wilskracht oefening) en concentratie (en oefening natuurlijk) zal de vlam uitgaan.

Je kan natuurlijk ook proberen een kaars aan te steken met je gedachten. Dit kan door te visualiseren hoe de moleculen daar steeds sneller gaan bewegen. Zo snel dat ze in brand vliegen en de kaars aan is.

Fire blast
Doe je handen alsof je een psi-ball zou doen. Laat ki in je handen stromen (zie het gewoon als een soort rook of mist voor je) terwijl je visualiseert hoe er overal vuurstromen om je heen zijn. Laat de stromen vuur tussen je handen komen. Zorg dat de ki IN je handen zit, en het "vuur" TUSSEN je handen. Doe je dit niet en je wordt steeds beter erin zul je jezelf misschien verbranden. Je zult het vuur niet kunnen zien (behalve als je erg gevorderd bent) maar gewoon hitte voelen tussen je handen. Schiet/straal het vuur naar voor waar je op richt. Visualiseer dat het vuur van je handen vooruit schiet.

ok sorry voor de vage woordjes die ik soms gebruik toen ik dit maakte was ik iets van .... 9 - 10 ofzo XD

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)

BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 08:38:46 
Groentje
Groentje

ik ga nog een topicje slecht nederlaaands XD aanmaken over alemaal kineses mensen met meer info / oefeningen kunnen dat bij mij dumpen thnx :D

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)

BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 18:00:24 
Nimf
Nimf

is er niemand anders die pyrokinese kan

ik kan pyrokinese en ik kan je het leren

ik kan een vlam op me hand maken, alleen ik moet nog oefenen om weer alles goed te kunnen

(zonder overdrijven, zelfs met vuur kan je vliegen.heb het zelf meegemaakt)

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie

BerichtGeplaatst: 13-12-2010, 23:15:02 
Groentje
Groentje

Hoihoi!

Misschien is het handig om het eerst met een kaarsje te proberen dat brand? Probeer het vlammetje te 'sturen'. Probeer te denken dat het vlammetje bijv. naar jou hand gaat. En probeer het ook te zien (probeer het te geloven). Als je op de een of andere manier een methode en vetrouwen ontwikkeld hebt, denk ik dat het wat gemakkelijker kan gaan. Je moet het namelijk onder de knie krijgen. En dat lukt uiteraard niet meteen!

Ik ben het namelijk zelf ook nog verder aan het ontwikkelen en ik moet zeggen dat het met een brandende kaars beter werkt, omdat je het ook ziet. Waardoor je er meer vertrouwen in krijgt en het ook begint te geloven.

Succes! :wave:

BerichtGeplaatst: 21-02-2011, 09:25:24 
Kabouter
Kabouter

ik wil nog heel even reageren.

Pyrokinese is een deel van het begrip psygokinese. Alle kineses die er bestaan vallen onder psygokinese.

Zo zijn er ook chronokinese (een kracht die controle over de tijd geeft) en aquakinese (controle over water).

Iemand die alle soorten van psygokinese zou begrijpen en deze zou kunnen gebruiken, is een gevaar voor de wereld. volledige psygokinese geeft een volledige macht over iedere persoon op aarde, en vanuit dat standpunt zal eenieder die psygokinese kent de gehele mensheid willen overheersen voor de eeuwigheid. Want hij die psygokinese kent heeft de sleutel tot eeuwige jeugd.

Gelukkig is het bijna onmogelijk om alle kineses binnen een mensenleven te leren kennen en te kunnen gebruiken.

Na dat (leuke) feitje laten we het dan eens over pyrokinese hebben: de macht over het element vuur.
waar je mee begint (om vuur proberen te maken) is wel ook gelijk het moeilijkste deel van pyrokinese. Begin met een vlam die je al hebt, en al zonder pyrokinese kan controleren (voor je je eigen huis in de fik steekt).
Ga niet proberen om de vlam groter te maken! alleen maar kleiner (anders krijg je straks een steekvlam en dan is je huis alsnog afgefikt!)

Pak een lucifer, aansteker of theelichtje. Ga dicht op de vlam zitten (alleen niet zo dichtbij dat je je neus verbrand) en kijk aandachtig naar het vlammetje.

Probeer het vlammetje te worden, voel de energie en de warmte die hij uitstraalt van binnen, ga mee met de beweging die hij maakt.

Zodra je het gevoel hebt dat je een bent met de vlam ga je verder.
Je creeert voor je zelf het gevoel alsof het vlammetje dooft, en probeer dat gevoel naar het echte vlammetje over te brengen.

Pas als je dit hebt gedaan en het helemaal onder controle hebt ga je je concentreren op het groter maken van de vlam.

Als dat dan weer lukt met steeds grotere vlammen gaan werken en dan verder.

Ik ken mensen die het lukt om vuur te maken vanuit hun handpalm, en sommige zelfs blauw vuur.

Vuur staat ook voor haat en woede.
Pas hier mee op! als je eenmaal aan pyrokinese begint moet je ook die onder controle hebben, of de gevolgen kunnen groot zijn.

Overigens is er ook hydrokinese, die ik volledig beheers, dit is een beter element om mee te beginnen, omdat water het begin van alle leven is en iedereen voor een groot deel uit water bestaat is het lichaam en de ziel beter in staat het element te begrijpen en te controleren.

Maar ook, voor sommige leuke en andere heel gevaarlijke, aan water is, omdat het lichaam grotendeels uit water bestaat, dat het lichaam gecontroleerd kan worden door middel van dit 'watersturen'.

Nietige gedachten brengen kleinzielige karakters voort.
Je wordt door kleine dingen aangetrokken
omdat je denkt dat je macht beperkt is.
Maar je macht is in werkelijkheid onbeperkt .

greetz Lord of Darkness

BerichtGeplaatst: 08-04-2011, 21:26:40 
Groentje
Groentje

heeeeeeey :wink:

ik kan je niet zoveel helpen met het aansteken van een kaars .. maar ik kan je wel leren hoe je een vlam uit kan maken..........

begin eerst maar met een lange lucifer want een kaarsvlam is te vast voor in het begin... wat je moet doen is dat je je heel erg op de vlam concentreert en 1 wordt met die vlam.. als je dit is gelukt moet je hem bevelen om uit te gaan. bij mij werkte dit meteen en als je er aanleg voor hebt is dat een van de eerste dingen om te proberen

doei doei en suc6 :wave:

ikkeeeh

BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 13:00:03 
Groentje
Groentje

Lord of Darkness schreef:
ik wil nog heel even reageren.

Pyrokinese is een deel van het begrip psygokinese. Alle kineses die er bestaan vallen onder psygokinese.

inderdaad daar heb je gelijk in, daar kan ik niks aan verbeteren :)

Zo zijn er ook chronokinese (een kracht die controle over de tijd geeft) en aquakinese (controle over water).

maar daar wil iets verbeteren tijd kan je niet veranderen met chronokinese kan je alleen de tijd sneller of trager laten afspelen het is zoals de tijd een bandje is en je drukt op trgspoelen pause of verderspoelen.

Iemand die alle soorten van psygokinese zou begrijpen en deze zou kunnen gebruiken, is een gevaar voor de wereld. volledige psygokinese geeft een volledige macht over iedere persoon op ade, en vanuit dat standpunt zal eenieder die psygokinese kent de gehele mensheid willen overheersen voor de eeuwigheid. Want hij die psygokinese kent heeft de sleutel tot eeuwige jeugd.

trouwens niemand kan eeuwige jeugd krijgen daarmee word je geboren

er zijn mensen die alle psygokineses kunnen, maar mensen die er machtmisbruik van maken worden hun gaves eigenlijk hoe noemt het helemaal verdwenen tot ze het waardig zijn.

Gelukkig is het bijna onmogelijk om alle kineses binnen een mensenleven te leren kennen en te kunnen gebruiken.

Na dat (leuke) feitje laten we het dan eens over pyrokinese hebben: de macht over het element vuur.
waar je mee begint (om vuur proberen te maken) is wel ook gelijk het moeilijkste deel van pyrokinese. Begin met een vlam die je al hebt, en al zonder pyrokinese kan controleren (voor je je eigen huis in de fik steekt).
Ga niet proberen om de vlam groter te maken! alleen maar kleiner (anders krijg je straks een steekvlam en dan is je huis alsnog afgefikt!)

mensen er zijn elementen en iedere persoon heeft zijn favoriete element zoals de ene graag water kiest de andere aarde de andere lucht de andere bliksem de andere vuur. iedereen heeft zijn tja gevoel voor een deel ervan.

Pak een lucifer, aansteker of theelichtje. Ga dicht op de vlam zitten (alleen niet zo dichtbij dat je je neus verbrand) en kijk aandachtig naar het vlammetje.

dit is verkeerd je doet het
door je basis kracht te activeren, waardoor je veel beter je energie kan gebruiken
dan kan je in de plaats van maar 30procent je volle 100procent gebruiken
dat doe je door

1 beseffen van alle energie in je lichaam.
2 het sturen naar je handen en dan ook echt voelen door je aders.
3 de energie activeren met je mind.
4 je gave tot uiting laten komen :)
5 wees voorzichtig met de gave die je traint.

Probeer het vlammetje te worden, voel de energie en de warmte die hij uitstraalt van binnen, ga mee met de beweging die hij maakt.

srry dat ik het zeg maar dit is geen echte pyrokinese dat is maar gewoon besturen

pyrokinese is met je lichaam vuur maken
bv een echte vlam op je hand ermee vliegen wat dan ook alles wat je met vuur kan doen.

Zodra je het gevoel hebt dat je een bent met de vlam ga je verder.
Je creeert voor je zelf het gevoel alsof het vlammetje dooft, en probeer dat gevoel naar het echte vlammetje over te brengen.

Pas als je dit hebt gedaan en het helemaal onder controle hebt ga je je concentreren op het groter maken van de vlam.

Als dat dan weer lukt met steeds grotere vlammen gaan werken en dan verder.

Ik ken mensen die het lukt om vuur te maken vanuit hun handpalm, en sommige zelfs blauw vuur.

daar stuur ik je nog een pb over :)

Vuur staat ook voor haat en woede.
Pas hier mee op! als je eenmaal aan pyrokinese begint moet je ook die onder controle hebben, of de gevolgen kunnen groot zijn.

Overigens is er ook hydrokinese, die ik volledig beheers, dit is een beter element om mee te beginnen, omdat water het begin van alle leven is en iedereen voor een groot deel uit water bestaat is het lichaam en de ziel beter in staat het element te begrijpen en te controleren.

daar ben je verkeerd in het is vuur dat voor alle leven heeft gezorgt :)
als je juist bent hebben het vuur van de vulkanen ervoor gezorgt dat deze planeet een atmosfeer heeft en daardoor is water op de aarde gebleven :)

Maar ook, voor sommige leuke en andere heel gevaarlijke, aan water is, omdat het lichaam grotendeels uit water bestaat, dat het lichaam gecontroleerd kan worden door middel van dit 'watersturen'.

ik wil je niet aanvallen je was goed bezig maar hier en daar kan het beter

ik vind het heel goed dat je die persoon wilt helpen je kent er precies wat van
het is volledig mijn mening en je moet het niet overnemen ik vind jou mening ook correct :)
srry als ik een beetje aanvallend lijk ik wil dat helemaal niet doen omdat iedereen wel zijn eigen soort informatie heeft

groeten

MrPyro

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00