Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 11:01:11

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hulp nodig met vragen!!!
BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 12:56:41 
Groentje
Groentje

Hallo allemaal

Ik probeer zwanger te worden al een tijdje, maar nog geen resultaat.
Mijn vriend begint te twijfelen of het wel gaat lukken, maar ik denk dat ik een aantal maanden geleden een hele vroege miskraam heb gehad.
Dus nu zit ik met een aantal vragen.

Heb ik echt een miskraam gehad?
Zoniet kunnen wij kinderen krijgen?
Zo ja hoe lang zou dat nog ongeveer gaan duren?

Ik weet niet of het mogelijk is om een antwoord te krijgen op deze vragen.
Maar als iemand mij zou kunnen helpen dan scheelt me dat een hoop stress, en stress is nooit goed toch.

Groetjes Tamendon

Berichtenonderwerp: Re: Hulp nodig met vragen!!!
BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 13:07:27 
Nimf
Nimf

tamendon schreef:
Hallo allemaal

Ik probeer zwanger te worden al een tijdje, maar nog geen resultaat.
Mijn vriend begint te twijfelen of het wel gaat lukken, maar ik denk dat ik een aantal maanden geleden een hele vroege miskraam heb gehad.
Dus nu zit ik met een aantal vragen.

Heb ik echt een miskraam gehad?
Zoniet kunnen wij kinderen krijgen?
Zo ja hoe lang zou dat nog ongeveer gaan duren?

Ik weet niet of het mogelijk is om een antwoord te krijgen op deze vragen.
Maar als iemand mij zou kunnen helpen dan scheelt me dat een hoop stress, en stress is nooit goed toch.

Groetjes Tamendon

ik zelf ben 18 , dus niet veel verstand hiervan. Maar of je miskraam hebt gehad, dat kan... ik weet niet waarom je dat denkt? dus als je dat kan en wil uitleggen. Of jullie kinderen kunnen krijgen, ik hoop het enorm , maar een bezoekje aan de arts of de gynacoloog ofzoiets is nooit verkeerd. Bij de 1 duurd het zwanger worden nou eenmaal wat langer. Bij sommige lukt het in 1 x bij de ander kost het maanden lang. Maar als je het zeker wilt weten dan lijkt me een bezoekje nooit verkeerd. Als je al niet zwanger kunt worden, maar daar gaan we niet vanuit, dan zijn er nog veel andere opties, via het ziekenhuis. Via speciale inbreng ofzoiets, maar zit er maar niet over in. Als je er heel erg over in zit dan maar gewoon afspraak maken bij dokter.

Succes! ik wou dat ik meer antwoorden kon geven :)

X Anna

BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 13:17:25 
Groentje
Groentje

Dat ik denk dat ik een miskraam heb gehad is omdat ik een aantal maanden geleden ineens opstond 1 dag voor ik ongesteld moest worden ik ga naar de toilet en er zat een dikke prop bloed en nog wat los bloed in mijn urine en verder niks, 2 keer er daarna niks in de urine.
Ik ondertussen naar de huisarts urine controleren op blaasontsteking en dergelijke.
Niks aan de hand.
s'Avonds word ik ineens enorm ongesteld.
En de huisarts kon het bloedverlies niet echt verklaren en heeft het verder ook niet onderzocht.

BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 14:29:51 
Nimf
Nimf

hey tamendon,

allereerst harstikke spanend natuurlijk allemaal!!!
Wordt het jullie eerste kindje? uit je bericht denk ik op te maken van wel.

Ja, dan is et natuurlijk nog eens allemaal extra spannend en nieuw, voor zowel jou als je vriend.
Ik sluit me aan bij het advies van willow. Het is nooit verkeerd om naar de gyneacoloog te gaan. Nederland hangt daar nog steeds een groot taboe omheen. In duitsland ben je als meisje verplicht als je de pil slikt eens per jaar een check up te krijgen bij de gyneacoloog.

Ik zelf ben wel extreem vruchtbaar en ben dus ook al een keer zwanger geweest. Heel verhaal maar daar zal ik het nu niet over hebben. Allereerst die onderzoeken stellen allemaal niet zo heel veel voor. Je krijgt meestal een vrouwelijke arts naja, en wat jij in je broek hebt heeft zij ook dus daar hoef je je niet zo druk om te maken. Plus, die mensen zien de hele dag niks anders... :wink:

ik heb ook een mannelijke arts gehad omdat ik aan had gegeven er geen moeite mee te hebben als hij mij controleerde. Hele fijne man die alles rustig uitlegde. Ik heb me geen moment onprettig gevoeld. En natuurlijk mag je je vriend gewoon meenemen ( of iemand anders) als je dat fijn vind.

Als je na het onderzoek weet dat je verder gewoon gezond bent en ook je vriend niks mankeerd zou ik proberen de tijd ervoor te nemen. Je vraagt je lichaam iets heel bijzonders en iets nieuws nota bene. Neem er de tijd voor en vooral blijf lekker veel knuffelen samen, dan zul je zien dat je je minder druk gaat maken of je nu wel of niet zwanger bent maar ben je gewoon aan het genieten van elkaar en dan komt jullie kindje vanzelf naar jullie toe...

Verder kan het ook zo zijn dat je de pil al een hele poos hebt genomen. ook hiervoor geldt, geef je lichaam de tijd die omschakeling te maken en weer zonder hormonen van buitenaf te functioneren. Wij zijn geen machientjes met uit en aan knoppen. Neem hier de tijd voor... :)

Heel veel liefs en succes en geniet van deze tijd. Het zou zo zonde zijn om nu vanalles te moeten van jezelf...

binnenspiegel..

BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 14:40:41 
Elf
Elf

Ik sluit me aan bij het medische verhaal van mijn voorgangers. Daarbij wil ik je graag een vraag stellen:
In je post vraag je je af of je een miskraam gehad hebt. Daarmee stellende dat je het niet zeker weet dus. Hoe kan iemand anders antwoord op die vraag geven, en wat is de waarde van het antwoord voor jou?

Met vriendelijke groet

Teun

BerichtGeplaatst: 01-05-2011, 10:33:53 
Dwerg
Dwerg

Hoi tamendon.

Heb ik echt een miskraam gehad? Als je denk dat je een miskraam hebt gehad, dan ben je zwanger geweest.En daar door kan je ook kinderen krijgen.

Zoniet kunnen wij kinderen krijgen? En zo niet, kan je vervangen zo ja dan.

Zo ja hoe lang zou dat nog ongeveer gaan duren? Hoe lang dat kan duren hangt grotendeels van je zelf af, hoe grager je het wil, des te moeilijk zal het worden, dus probeer je meer te ontspannen en leg als je dat wil je beide handen op je onderbuik en zend in gedachten daar energie naar toe.

In rust kunnen hele mooie dingen gebeuren ook bij jou.

Groeten H@ns

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00