oew, volgens mij heb ik hem al... Andere verklaringen kon ik me niet echt in vinden maar wat deze site schrijft rinkelt wel een belletje ergens...
bron:
http://www.grotebeer.net/droomsymbolen. ... =v&index=5Een vis is een positief droomsymbool dat staat voor spituele groei en transformatie.
Zie je vissen zwemmen dan staat dit voor inzichten in je onderbewuste.
Een stervende of dode vis staat voor telleurstelling of het velies van macht/ geld.
in het begin van mijn droom zwemmen de vissen gewoon nog. Meestal ga ik dan over in een andere droom of sla ik anderzijds een stuk over. Maar op een gegeven moment kijk ik nog eens naar de vissen en zie ik ze allemaal drijven...
Ik bedenk me ook nu pas dat ik er eerder altijd vanuit ging dat het mijn vissen waren, maar als ik nog eens terug denk aan mijn droom heb ik hele andere vissen in mijn bak!
Erg hoor maar goed...
Ik ben de laatste vier jaar erg bezig met mezelf en wat ik wil in mijn leven ( dat krijg je als je de twintig passeert
) en ik heb heel hard aan mezelf gewerkt waardoor ik veel leuke en minder leuke kanten van mezelf ben tegengekomen. Ook heb ik mijn spirituele kant herontdekt. Iets waar mijn moeder altijd bang voor is geweest en me heeft verboden hiermee bezig te zijn. Ach ja, na 6 jaar op mezelf te wonen heb ik nu toch geleerd mijn moeder los te laten en meer mijn eigen plan te trekken...
Ik denk dat de stervende vissen op mijn studie betrekking hebben... Ik ben echt bang dat ik mijn diploma niet ga halen terwijl ik alleen maar goede punten heb en er gewoon goed voorsta. Maar als ik het niet haal, alles waar ik zo hard voor heb geknokt. Dan zou ik me heel verdrietig, kwaad maar ook schuldig naar mezelf toe voelen...
hmm, oke...duurde effe maar het kwartje is gevallen...
Toch bedankt voor het meedenken!
liefs, binnenspiegel...