Bella Kohler schreef:
Hey Lessie,
Ik heb dit ook ooit 'ns geprobeerd. Gewoon omdat ik dach dat 't misschien wel interessant zou zijn, ik geloofde echter niet dat het echt zou lukken... maarja...
Ik zie nog steeds geen aura's, en ik ben het met Dreamwalker eens wat betreft zijn antwoord. Maar met die handen tegen een witte muur... ik zie dan soms wel een soort "energielaagje" of rook ervan af komen. Al denk ik niet dat echt iets is.... dat "energielaagje" zie ik ook om mijn computerscherm... en die heeft toch geen aura, lol!
Ik vraag me nu al heel lang af hoe mijn aura eruit ziet... maar ik ken niemand in het echt die aura's kan zien... (nouja, toen ik jonger was ging ik wel 'es naar zo'n man die dat kon... maar toen heb ik nooit naar mijn eigen aura gevraagd. Omfg!)
voorwerpen hebben volgens wat ik gelezen heb wel een aura ze hebben alleen een minder sterke aura omdat ze levenloos zijn aura's zijn eigelijk gewoon bewegende deeltjes om een mens/dier/voorwerp die bewegen we kunnen allemaal aura's zien maar we moeten zoals ik in mijn vorige bericht al gezegt heb de gave eerst activeren ik heb geen idee hoe dit moet