Hier wil ik ook even op antwoorden, lekker mijn fantasie laten gaan !
Stel de aarde is rond zonder dat er iets op staat, dan zou ik beginnen met planten, helder groene planten en bloemen, de kleuren zo mooi en glanzend, het beeld is niet te beschrijven' langzaam word de grond onder de planten glanzend geel, niet geel zoals we die nu kennen maar een mooie onbeschrijfelijke kleur geel. Er verschijnen helder blauwe wateren op het land, niet reuzachtig maar groot genoeg. Het water is rustgevend. Langzaam verschijnen er hagedissen, en salamanders die met hun kleuren erboven uitspringen. Ze gaan liefdevol met alles om, ze zien de planten en het voeld goed voor ze om ze te eten, na elk hapje groeit er weer een stuk plant aan. De planten kunnen niet dood.
Ook komen er langzaam kikkers in het zicht die heerlijk op het water kunnen dobberen. Het mooie is dat de dieren geen vijanden van elkaar zijn, om elk dier verschijnt een glanzende laag, een enorm mooie glanzende laag, het is de ziel dat om het lichaam verschijnt, vergelijkend met een aura maar zelfs de aura kan er niet tegen op, de ziel springt boven alles uit. Er komen nu ook paarden, zo mooi als eenhoorns, ook de paarden hebben deze bijzondere glans om zich heen, de paarden voelen alle dieren aan, ook de paarden zien geen een dier als vijand, in tegendeel, ze voelen de andere dieren zo goed aan dat ze de dieren met geen een mogelijkheid kunnen vertrappen. Het is een en al liefde dat om alles omringt word. Er verschijnen meer dieren, lichtvliegjes met een goude omringde glans om zich heen, ze lijken veel op elfen. Ze fladderen rond om de andere dieren heen. Ook deze dieren stralen een en al liefde uit. Ook komen er vogels, vogels die op zwanen lijken, een heldere kleur schijnt om ze heen, bedreigeloos vliegen ze rond. Kijkent naar de mooie omgeving en de heldere kleuren die om alles omringt zijn. Het water raakt niet op, de planten gaan niet dood, vrede. Er komen meer wezens , mensen, de kleur is onbeschrijvelijk, de kleuren om ze heen doen me denken aan de film avatar, de heldere blauwe kleur om ze heen straald een en al rust en liefde uit. Er is geen wind, geen regen, geen sneeuw, niet warm, niet koud, geen zon. Het is een en al licht, daar is geen zon voor nodig, er is geen regen nodig voor water, er is geen zon nodig voor de warmte. Tijdens het slapen liggen ze heerlijk tussen de planten, het word niet donker alles blijft helder ligt. De planten geven een warm tintelend gevoel van binnen. Wanneer iedereen slaap verschijnen er steeds meer dieren, van schildpadden tot tijgers, maar allemaal zijn ze vol liefde en zo gaan ze met elkaar om. Het verschil in geslacht is er, er zijn mannen en vrouwen , ze kunnen zich voortplanten maar in karakter valt het verschil van man en vrouw niet te merken. De dieren kunnen zich ook voortplanten. Elke plant, dier, mens is zich bewust van het leven, iedereen voelt zich verbonden met elkaar, alles is één. Geen angsten, geen dreigingen en geen haat. Alles is één.
Alles is één
Zo dat was het wel
omg dit voelde net als een meditatie xd ik typte het gewoon hoe ik het voor me zag, heerlijk!! Ik was helemaal in mijn eigen wereld
X Anna