Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 14:57:39

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ook maar even voorstellen:)
BerichtGeplaatst: 01-10-2010, 13:11:23 
Moderator
Moderator

Hallo allemaal!

Even wat topics van andere 'voorstellers' gelezen, en ga maar even net als hen wat over mezelf vertellen. Ik ben Wortelbrood, 17 jaar oud en woonachtend in het schone Brabant. Ben hier terecht gekomen door Teun (geloof dat mensen hem hier wel kennen haha). Heb hem leren kennen op mijn nieuwe opleiding, creatieve therapie. Beschouw mezelf als hooggevoelig en ondervind daar dan ook zowel de positieve al negatieve kanten aan. Heb me erg lang onbegrepen gevoeld.. Van thuis uit heb ik spiritualiteit meegekregen, mijn moeder is er erg in geïnteresseert en zodoende ik nu ook. Ik zal niet beloven dat ik hier ook daadwerkelijk blijf hangen, maar ik zal eens rondkijken. :)

Wat heb ik verder nog te vertellen? Nou, even denken. Ik heb sinds 19 maanden een vriend, en daar loopt het hartstikke goed mee! Ik houd erg van schrijven - zowel blogs als gedichten -, ik teken zo af en toe (portretten), ik heb gedanst, ik heb aan toneel gedaan (mijn studie richt zich nog steeds op drama), ik zing graag in de douche en ben sinds kort begonnen met piano spelen! Verder zit ik nu in zo'n periode waarin ik absoluut niet weet wie ik ben, en wie ik worden wil (erg lastig, zo af en toe). Wel weet ik inmiddels dat ik (ondanks mijn vriend) bi-seksueel ben, maar hier weet bijna niemand iets van. (Teun nu wel, en Teun gaat daar dan ook zijn mond over houden. :P) Ik heb behoorlijk wat meegemaakt de afgelopen 2 jaar, kom dan ook net uit een ontzettend moeilijke depressieve tijd. Schrijven heeft mij ontzetend geholpen met het opklimmen.. :)

Ik geloof dat dat het voor nu was, misschien wat veel van het goede haha. Mocht iemand nog vragen heb, stel ze gerust!

Groetjes, Wortel

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!

Berichtenonderwerp: Re: Ook maar even voorstellen:)
BerichtGeplaatst: 01-10-2010, 16:56:13 
Elf
Elf

Teuntje zal daar idd zijn mond over houden :D

verder kan ik je alleen maar welkom heten. Kijk wat rond, ik zie dat je al wat aan het posten geweest bent. Neem als je zin hebt ook es een keer een kijkje op de chat.

we spreken mekaar :D

greetingzzz

BerichtGeplaatst: 01-10-2010, 19:18:59 
Nimf
Nimf

Welkom!

En of je nou bi-seksueel bent of niet, je bent welkom! zelf heb ik trouwens enorm veel respect voor bi-seksuelen,homo's . Dus voel je niet raar!!!

ik beschauw het ook gewoon als normaal, ik vind er niks vreemds aan, ik heb enorm veel respect daarvoor. Ik kijk trouwens ook de serie As the World Turns en daar spelen Luke en Noah ( 2 jongens ) in, die hebben een relatie. Ik vind het enorm goed dat ze in America nu ook daarover verhalen maken, om te laten zien dat het zo ook kan, en dat er niks mis is met hun.

Majah genoeg gespeecht :P

WELKOM op dit forum! :D

BerichtGeplaatst: 01-10-2010, 22:58:36 
Moderator
Moderator

Haha Annaa, zo denk ik er nou ook over. Om daar nog iets over te zeggen; op mijn nieuwe studie dacht ik er wel open over te kunnen zijn, maar wachtte dit nog even af. Toen begonnen ineens een paar meisjes over het "Wanneer een meisje je op een bepaalde manier aanraakt, denken dat zij dan lesbisch is, en dit niet fijn vinden", als je snapt wat ik bedoel. Daardoor heb ik me toch maar ingehouden, wat ik erg jammer vind.

Chris, bedankt voor je welkom! Haha, open en recht voor de raap, ik geloof dat ik dat wel ben. Heb ook liever dat mensen meteeen weten wie ze voor zich hebben. En.... ben ik door de check heen?! :p

En Teun, natuurlijk bedankt voor je welkom! Ik zal nog eens verder rondkijken, voel me in ieder geval erg welkom....:) En we spreken elkaar snel weer.

Groetjes!

BerichtGeplaatst: 02-10-2010, 00:15:41 
Moderator
Moderator

Pffffffoee...... wát een opluchting, ik zat mezelf al helemaal op te eten. :o

BerichtGeplaatst: 02-10-2010, 00:22:00 
Moderator
Moderator

Het lijkt me anders niet bepaald lekker....

BerichtGeplaatst: 02-10-2010, 00:29:41 
Moderator
Moderator

Nooit gehad, en het klinkt ook niet erg uitnodigend om eerlijk te zijn. Net als wortelsap, gatsie.
Maar, mocht je ooit eens een worteltaartje voor me bakken, wil ik hem gerust proeven hoor! :)

BerichtGeplaatst: 02-10-2010, 00:35:29 
Moderator
Moderator

Klinkt als een geweldig overdacht plan, hier moet een meesterbrein achter zitten.
Wacht maar tot Teun deze genialiteit leest! :twisted:

BerichtGeplaatst: 02-10-2010, 00:53:38 
Moderator
Moderator

Ik heb er ook één nu!
En jij mag hem raden.

BerichtGeplaatst: 02-10-2010, 14:13:15 
Moderator
Moderator

Dan vraag ik me toch zeker af hoe jij de 'betekenis' van mijn geniale inval zou kunnen raden. :rolling:
Deze was overigens van gisteravond, hij telt nu al niet meer! Heb inmiddels wel een nieuwe bedacht..

edit; ik ben ook een ei ook he.... Ik snap hem! En nee, zo geniaal zijn ze niet van mijn kant. De jouwe over bisexuele nog-wat vond ik daarentegen erg sterk. :P

BerichtGeplaatst: 02-10-2010, 14:37:13 
Moderator
Moderator

Hee wat goed, ik hoor er bij, en dat al na één dag! 8)

BerichtGeplaatst: 03-10-2010, 11:00:42 
Moderator
Moderator

Hallo Wortelbrood! (coole naam haha!)

Ook namens mij een warm welkom :D

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"

BerichtGeplaatst: 03-10-2010, 14:08:44 
Moderator
Moderator

Ik voel de warmte Aiobhan, misschien de volgende keer iets minder lang in de magnetron laten zitten...
Haha bedankt!

BerichtGeplaatst: 03-10-2010, 15:20:42 
Elf
Elf

mmm even over dat geniale plan nog...je kunt wel naar brabant komen, maar ik zit in heerlen he...beetje anticlimax ik weet het.

mijn tweede opmerking: ik dacht dat ik slap kon ouwehoeren, maar jullie twee doen voor mij niet onder heb ik gelezen.

RESPECT!

also also
de mazzels

BerichtGeplaatst: 03-10-2010, 16:25:18 
Moderator
Moderator

Ik heb het meer op ovens, inderdaad.

Wortel is even ontzettend chagrijnig omdat ze op versturen drukte, net op het moment dat haar internet er uit lag, en ze dus haar hele lap tekst nu kwijt is. En tóch ga ik het opnieuw typen.... Wat ik dus te zeggen had:

Ik zie nu ineens dat ik vrijwel alleen maar feitelijke informatie heb gegeven, en niets over wie ik nu echt ben. Mocht iemand geïnteresseerd zijn (en dat is jullie geraden, want ik typ het nu voor de 2e keer) dan lees dit maar:

Ik ben ontzettend gevoelig. Teksten raken mij altijd diep, zowel gedichten als muziek. Melodieën brengen mij in een ander soort dimensie. Ik kan helemaal van de wereld raken als ik in alle rust en alleen mijn piano bespeel. Eerste indrukken met mensen zijn bij mij ook echt indrukken. Het is iets wat ik achteraf eens goed ga verwerken, waar ik nog tig keer aan terug denk en dus ook iets bij mij achterlaat. Ik vind het belangrijk dat mensen me nemen zoals ik ben, maar kan tegelijkertijd ook heel onzeker zijn. Vervelend aan gevoel zijn, vind ik het overnemen van andere gevoelens, het alsmaar afvragen 'Waar komt dit nu weer vandaan'. Ook heb ik de sterke drang om er altijd voor anderen te zijn, om klaar te staan. Het zou fijn zijn als ik mezelf kan laten zien dat dit niet altijd nodig is, en het zou voor mij een hoop rust scheppen. :)

Maar, wortel is absoluut niet alleen rust en kalmte. Ik ben met tijden super vrolijk, hyperactief en het type 'stuiterbal'. Ik praat graag met mensen, stap op nieuwe mensen af en hou echt van uitdagingen. Op zulke momenten ben ik alles behalve verlegen! Ik heb de concentratie van een koe en wordt altijd door alles en iedereen afgeleid. Ik dénk dat ik kan multitasken, maar eigenlijk loopt dan alles in het honderd. Ik ben één grote (zeg maar enorme) chaos.

Ik weet eigenlijk niet of ook maar iemand dit wilde weten, maar zo ben ik dus ook; een flap-uit. Op een goeie manier, dat wel:) (Ik denk eerst na over wat ik ga zeggen). Ik heb graag dat mensen dus weten wie ze voor zich hebben, en ik zeg alles wat er in me opkomt! Het kan me dus ook weinig schelen of mensen het nou interessant vonden om te weten, hoe bot dit ook mag klinken! (Klonk dat bot?)

Nou, er staat bij lange na niet in wat er net allemaal in stond, maar dat ter zijde.
Teun; Slap ouwehoeren hoort er óók bij! En op de chat was het meer dan alleen slappe koek hoor :D

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00