Hahaha
dankjewel Annaa, ik hou zelf ook meer van jaren 60, 70 muziek en van alles daar tussen in. Ik hou ook ontzettend veel van reggae
het duurde een tijd voordat ik begon te verstaan wat ze zeiden in die liedjes maar als je eenmaal dat taaltje een beetje verstaat is het echt geweldig
Plus ik hou ook nog wel van sommige soorten rap, moet er wel een beetje boodschap in zitten, geen lil wayne of dr. dre toestanden
Wat leuk dat we dezelfde voorkeuren hebben
hoelang doe je al aan jiu jitsu?
En maak je geen zorgen over dat alleen zijn
Vanaf mijn 15e 16e heb ik me zo eenzaam gevoeld. Vaak afgevraagd waar nou die mensen zijn die net zo zijn als jij en ik. Omdat ik geloof dat mensen als ons vaak bepaalde opdrachten mee krijgen had ik maar de conclusie getrokken dat we goed verspreid waren over de wereld. Later moest ik deze stelling toch een beetje bij stellen
Het probleem is denk ik dat je het aan de buitenkant niet echt aan iemand ziet. En je loopt er nou ook niet echt mee te koop, neem ik aan
? Ik denk dat als je zo spiritueel gericht bent je in de puberteit dat sowieso een beetje verbergt. Dit is ook helemaal niet erg, we weten allemaal wel hoe vervelend het is om gepest te worden, zeker als het gaat om wie je bent.
Later toen ik nog een paar oude vrienden weer tegenkwam en het klikte, ging ik langzaam bij beetje die kanten van mijzelf toch onthullen. Tegen mijn verwachting in heb ik heel veel kunnen delen met hun zonder dat ze gek reageerden. Sterker nog ze kwamen met eigen verhalen en ervaringen over bepaalde onderwerpen
Heel veel mensen hebben wel eens een beetje gezien van spirituele of magische dingen, of dingen meegemaakt die niet "mogelijk" zouden moeten zijn.
Mijn punt is eigenlijk, er zijn meer mensen zoals jij en ik als dat je zou denken. Veel zijn ook naar binnengekeerd en zullen zelfs als je vraagt vanuit wantrouwen niet eerlijk antwoorden. Uiteindelijk is iedereen natuurlijk een spiritueel mens, en je kunt het in mensen naar boven halen
Een boek wat mij erg heeft gesteund in mijn puberteit is: Vuur in het hart van Deepak Chopra. Het is een echte aanrader, voor iedereen, jong en oud, maar hij heeft het speciaal voor de jeugd geschreven
Sjonge heb ik weer een heel veld vol geluld ik moet dat toch echt wat korter gaan houden hahaha
Groetjes, ik zal je vast nog wel tegen komen op het forum enzo
dan zwaai ik wel even