Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 08:53:55

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ik zie Aura's
BerichtGeplaatst: 08-11-2009, 20:08:50 
Dwerg
Dwerg

Al mijn helen leven zie ik een gloed als ik snachts in bed lig met de lampen uit. Als ik mijn hand voor mijn gesloten ogen plaats zie ik die hand maar dan met een gloed er om heen. Het is dan een paarse gloed. Die kleur is het al mijn hele leven. Wanneer ik geen hand voor mijn ogen had kon ik het Aura veld van mijn gezicht zien. Het is me zelfs een paar keer gelukt om deze te vormen zoals ik het wou.
Ook kon ik het bij een ander persoon zien. De persoon die nu mijn ex is. Als ik naar haar keek met gesloten ogen kon ik haar stemming in kleur zien.

Wat denken jullie hier van?

Auteur: God

Berichtenonderwerp: Re: Ik zie Aura's
BerichtGeplaatst: 08-11-2009, 20:56:48 
Groentje
Groentje

Gaaaf, en als je weet wat de kleuren betekenen kun je er op in spelen ( op de stemming van de ander dan) Wou dat ik het kon, dan had ik wat minder moeite met anderen te begrijpen met wat ze vinden hahaha (kan heel slecht mensen lezen wat ze vinden en bedoelen hahah)

BerichtGeplaatst: 09-11-2009, 11:30:30 
Elf
Elf

Kun je het ons leren?

BerichtGeplaatst: 09-11-2009, 12:56:49 
Groentje
Groentje

Dat zou idd gaaf zijn, hoe kun je dit leren, en hoe moet je kijken ( ik heb namelijk wel dat als ik vaak sávonds in bed lig met zacht gedimt licht (een rustmoment dus) en kijk bijv naar het midden van m'n hand (meer staren) aan de zijkant een kleur onstaan en als ik mijn hand beweeg dan vlogt die kleur, maar zodra ik er direct naar wil kijken is het weg... Is dat dan ook de aura of energie die even blijft bestaan (net zoals je in het donker tv kijkt, uitzet en dan direct je ogen dicht doet dat je tv (of vorm van) dan nog ziet)

BerichtGeplaatst: 09-11-2009, 13:25:05 
Dwerg
Dwerg

Ik zou niet weten of ik het jullie kan leren. Maar ik kan jullie vragen zeker beantwoorden.

@ whitespirit
Ik denk dat jij zeker aanleg hebt. Want zoals jij net beschrijft heb ik ook precies. Ik kan mijn aura of die van personen die ik lief heb zien als ik rustig ben. Ik kan het ook zien als ik een persoon helemaal vertrouw of heel erg veel van hou. Wat jij mij ook vroeg of het het zelfde is met je tv. Nee dat is het niet. Het is echt dat je een kleuren spel ziet om je hand heen (als je die voor je ogen houd). Als je het wil oefenen om te zien lijkt mij het beste om juist geen moeite te doen. Ook als je je aura wil zien moet je totaal niet afgelijd zijn. Daarom sluit ik meestal mijn ogen als ik mijn aura (of die van naaste) wil zien.
Ik zou zeggen expirimenteer er eens mee :D

BerichtGeplaatst: 09-11-2009, 22:10:36 
Groentje
Groentje

Ik zal volgende keer eens proberen om m'n ogen dicht te doen. Eens kijken wat dat doet haha..En verder dan maar oefenen. Maar heb jij ook dat als je er direct recht naar wilt kijken dat het weg is? ik zie het alleen als ik echt staar naar het midden van m'n hand en zodra ik dan iets zie en er direct naar wil kijken is het weg....

BerichtGeplaatst: 10-11-2009, 08:50:29 
Dwerg
Dwerg

Wanneer ik me richt op mijn hand blijft het het zelfde. Maar het zou goed kunnen dat het aura zien bij jou in een begin stadia is :wink: Oefenen lijkt me zeker een goed idee :D

Als je vragen hebt moet je het zeker vragen (en anderen trouwens ook hoor :wink:)

BerichtGeplaatst: 04-02-2010, 18:06:22 
Ik had altijd al dat ik een gloed om mensen heen zag. Gewoon zonder me te concentreren. Maar vroeger dacht ik dat dat gewoon normaal was. Nu weet ik wel beter. Ik oefen met één vriendin. Zij is ook de enige die het weet. Met oefening kan ik nu ook kleuren zien, maar ik doe het met mijn ogen open en door me te concentreren op de persoon, of het onderwerp. Want dat kan ook.

Iedereen kan aura's zien. Maar je moet er voor open staan. En je moet veel geduld hebben en veel oefenen. Oefen bijvoorbeeld eerst met voorwerp op een witte achtergrond, want een gekleurde achtergrond kan de kleur van de aura zelf veranderen.

Succes en ik ga weer verder met oefenen.

X :kiss:

BerichtGeplaatst: 04-02-2010, 23:41:36 
Elf
Elf

Seira post een hoop true facts..

Ik wil wel nog even toevoegen dat je soms ook een After Image te zien krijgt, dat je niet zou moeten verwarren met een aura. Aura´s hoor je direct te zien volgens mij. Het lukte me wel eens, om een groenige gloed te zien om mijn handen, en laatst kreeg ik een aurafoto waar ik omringd was door groen licht aan beide kanten (: Dat was wel leuk!

Helaas zie ik t nu niet meer, en is me verteld dat je het niet moet willen zien, want dan lukt het niet :p
Geen idee waarom ik t niet meer zie though.

BerichtGeplaatst: 12-02-2010, 10:57:05 
Groentje
Groentje

Beste Medemens,

Ik wou even iets toevoegen.

De rede waarom je het met schemer moet doen, en met je hand voor je ogen, en het liefst wanneer je wat slaaps bent.

Is omdat de bedoeling is dat je ontspannen bent, en je ogen ontspannen houd.

Zo zie ik soms een eerste hemellichaam, of aura laag, als het schemert, en ik kijk langs iemand heen.
En ik weet dit omdat op het moment dat als ik me beter concentreer het verdwijnt.
En je ziet een lichtverschil.

Met vriendelijke Groet,
Ronald

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00