Nou, Aangezien ik het persoonlijk wel netjes vindt om me even voor te stellen, bij deze.
Mijn naam is Inger, 28 jaar. Ik ben de laatste tijd enorm bezig met zoeken naar mezelf en enorm met spirituele aspecten bezig. Vooral met de dimensie's de 3e, 4e en 5e dimensie. Mijn intuitie aan het ontwikkelen en ben gediagnosticeerd met ADHD. Nu weet ik dat ik veel in mijn mars heb. (voornamelijk door andere verteld aan mij) en bijzondere gebeurtenissen meegemaakt (via begeleiding van anderen en door gebruik van m'n lichtlichaam)
Deze gave (die overigens in de derde dimensie een ware vloek of last kunnen wezen) wil ik graag ontwikkelen omdat ik weet dat de last van tijdelijke aard is.
Toen ik via google op deze site terecht kwam en zag dat hier ook dezelfde vragen waren dacht ik kom, ik meld me eens aan. Met al die positiviteit kan het niet mis gaan toch?
Mocht iemand vragen voor mij hebben stel ze gerust je zal altijd een eerlijk antwoord krijgen (als ik niet regelmatig vergeet te kijken, vergeef me alvast daarvoor
)hihi
Veel liefs