Ooooh, jongens, waar hbe ik me in laten sleuren, waar heb ik mijzelf in gegooid? ... mu komt de langste redenatie ooit, van mijn kant...
Teun schreef:
de spirituele waarde van seks lijkt me afhankelijk van met welke intentie je erin gaat (ongelukkige woordkeuze :p)
Feit... weinig meer dan dat, ondanks de ongelukkige doch zeer grappige woordkeus
In elke grap ligt een kern van waarheid
@ Vyu...
Seksualiteit is inderdaad grotendeels bepaald door cultuur... Ik ben blij dat je met dit inzicht aankomt aangezien ik verdronk in fysieke redenen! Jij als logica aan mijn gevoel...
arigato gozaimasuIk weet niet of dit:
de mens is een geestelijk dier een quote is maar zou hem, als hij dan nog niet is. als zodanig willen opbrengen.
Ik ben ook blij dat je niet over mijn nuancering heenscheert maar hem behandeld als een echt probleem... Wat het ook is!
@ Avuso...
Avuso schreef:
Laat ik de vraag stellen: waarom zou je seks hebben zonder liefde? Enige redenen die ik kan bedenken zijn: geld, culturele druk, onderdrukking, onwetendheid/onkunde.
Het spijt me en ik wil je niet beledigen (en dat meen ik echt!!) maar ik moet lachen om je onkunde bij gebrek aan beter woord onwetendheid...
Eenzaamheid is erger dan jeuk met korte armen... en eenzaamheid kan bestaan hoewel er duizenden om je heen zijn. Eenzaamheid is erger dan de grootste marteling die ik me voor kan stellen... en daarom kan deze zogenaamde vleselijke liefde veel meer betekenen dan een klopje op je rug...
in het rijk der blinden is een oog de koning... maar dat geld voor iedere bevolkingsgroep...
Ik ben blij dat Vyu is ingegaan op de donkere kant van seksualiteit hoewel het lijkt of niemand het daar over wil hebben...
Deze donkere en zelfdestructieve zijde zie ik dikwijls gebeuren, wellicht door mijn eigen verleden, wellicht omdat ik weet dat deze bestaat... Maar probeer hem alstublieft niet te vergeten mensen.... het is makkelijker om hem te negeren,... maar vergeet hem niet, en als je hem ziet...grijp in!!
IK zal later op de rest reageren... het is teveel voor mij in een keer...
Mag ik eindigen met een persoonlijke noot?
Hoe hoog je jou liefde voor een mens of ander wezen ook zou willen schatten, het zal nooit beter zijn als de liefde die de buurman voelt voor zijn vrouw...