Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 03:37:30

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: In je droom "wazig" zien
BerichtGeplaatst: 01-08-2009, 14:42:56 
Groentje
Groentje

Toen ik zwanger was van mijn zoontje, droomde ik veel en keerde de droom vaker terug.
Ik werd precies duizelig en alles ervaarde ik in slow motion, zodat als ik bij angst wilde wegrennen en er iemand mij op de hielen zat, mij kon inhalen, was iets zeer raars :weird:
In mijn droom werkte ik in een horecazaak (in het echte leven ook trouwens).
Ik werkte in een restaurant (echte leven niet, maar is ook in de voeding) en wanneer de zaak gesloten was (ik deed altijd de afsluit), had ik steeds iemand die mij op de hielen zat, iemand die het niet goed met mij meende, een donkere schim.
Ik liep en liep zo hard ik kon tot aan mijn auto, maar telkens ik wilde weglopen beleefde ik een slow-motion... en alles werd wazig voor mijn ogen waardoor ik een duizelig gevoel kreeg. Tot grote verbazing heeft die steeds terugkerende "zwarte schim" mij nooit kunnen pakken en kon ik snel mijn auto in, ondanks het gerommel met mijn sleutels en bevende handen.
De laatste keer dat ik die droom had, zat iemand in de auto bij mij, vanachter op de bank, ik weet totaal niet meer wie het was. Ik verloor door de wazigheid en duizeligheid de controle over mijn stuur en kwam tegen een boom terecht. Toen ik op de achterbank keek of de passagier in orde was, was die verdwenen...
Toen ik bevallen was van mijn zoontje heb ik die dromen nooit meer gehad.
Ik heb online een droomtherapeute geraadpleegd en alles wat ik me kon herinneren uit mijn dromen verteld en ze heeft me een ganse beschrijving gegeven, zo vertelde ze me dat mijn droomwereld verstoord werd door de astrale wereld met kwade entiteiten.

Berichtenonderwerp: Re: In je droom "wazig" zien
BerichtGeplaatst: 02-08-2009, 14:44:01 
Groentje
Groentje

Ik ben altijd een bezige bij geweest in mijn beide zwangerschappen, al kan ik niets meer herinneren toen ik mijn dochter droeg.
Mijn zoontje is wel een héél vrolijk ventje en steelt menig hartjes als we samen weggaan, precies of hij werkt als een magneet op iedereen :D .
Hij heeft ook een tijdje gedroomd, heb zijn bedje een beetje verplaatst en was toen gedaan. Ik was bang dat hij die enge dromen ging overnemen eens hij geboren was. Maar al bij al valt het mee, die dromen zijn weg.
Maar je hebt een punt, ik ben altijd een bezige bij geweest en heb eigenlijk nooit veel gerust in mijn zwangerschap.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00