een tijdje terug heb ik deze topic geopent, omdat ik me onverklaarbaar hitsig voelde,... en nog het meeste naar een papa toe van een klasgenootje van onze dochter! en ik kon er echt geen touw aan vast knopen lees de bovenstaande berichten,..
maar deed zo ontzettend mijn best om geen dome dingen te doen en hem zo min mogelijk te spreken of in zijn ogen te kijken, want dan was ik verkocht!! ook al was hij gewoon zich normale zelf.
op een gegeven moment 3,5 maand geleden wilde ik hem bedanken voor zijn attente 2e handse kado's zoals boeken en gejutte dingetjes,..
ik heb hem een kado gegeven dat ik zelf heb gemaakt van juthout, het was een mobiel met daar onder met een zakmes uitgesneden zwaardje met de punt naar beneden,.. had hem al een tijdje terug gemaakt en wist zeker dat het echt iets voor hem zou zijn,.. en dat bleek ook zo te zijn en hing hem meteen op in de kamer,.. hij was er erg trots op zelfs
toen ik weer weg ging vertelde hij mij dat het wel leek op de zwaard van damocles,.. en ik had daar nog nooit over gehoord, maar hij heeft ook niet uitgelegd wat het nu precies betekende. ben dus gewoon weg gegaan met het idee dat het op een zwaard lijkt uit een mithe.
Vorige week is die lieve mooie levenslustige man DOOD GEGAAN!!!!
hij laat 2 pracht kinderen en een verdrietige vrouw achter
3 maanden terug werd er bij hem teelbalkanker geconstateerd, hij zou gewoon behandelbaar zijn. maar tot grote verdriet is hij overleden aan de bijwerkingen van de behandelingen. Ik heb in die tijd hem nouwelijks meer gezien. En heb daar heel veel spijt van
inmiddels is de begravenis geweest en was er ook bij met onze dochter, want die wou graag haar vriendinnetje troosten ( dat is goed gelukt trouwens
). maar ineens kwam ik in de situatie dat ik als enige buitenstaander tussen de directe familie stond van de man en voelde mij niet op mijn gemakt, maar ook weer wel!!?? op een gegeven ongenblik zat mijn dochter met haar vriendinnetje (alle bij 6) onder de door zijn kinderen beschilderde kist te spelen,.. dat was echt bijzonder eigenlijk hartverwarment, want het was een leraar en erg goed met kinderen
nu heb ik vandaag ineens de behoefte gehad om het Damocles verhaal op te zoeken en ben me kapot geschrokken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Damoclesik heb hem een waarschuwing gestuurd!!! zonder dat ik het wist,.. en dat ik ineens zo sexueel tot hem aangetrokken voelde verklaart ook een hele hoop:( ben er helemaal van onderste boven. want het slaat nu nog steeds op mij,.. sinds dat er bij hem kanker is geconstateerd ben ik niet meer ongesteld geweest, maar niet zwanger!!! ga deze week naar de gynocoloog, want ben ongerust nu over mij zelf.
vandaag zou hij jarig zijn en krijg hem maar niet uit mijn hoofd. De hemel heeft een engel terug geroepen
ik ben er van overtuigd dat er niet zoiets als toeval bestaat
liefs smartie