Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 11:43:49

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura zien? en aura's voelen
BerichtGeplaatst: 07-07-2008, 10:24:40 
Groentje
Groentje

hey!
Ik had ook wat vraagjes over aura's zien :oops:
vaak is er al verteld over witte gloed enzo, wil ik niet te ver op ingaan.

Ben sinds twee dagen aan het oefenen om aura's te zien. Nu had ik dus mijn hand een voor de muur geplaatst. Als ik naar de muur kijk zie ik niet echt een troebele witte waas maar meer felwit/blauwig licht. het lijkt wel of mijn hand licht afgeeft aan de muur, heel raar :? , kan dat ook met aura's te maken hebben?

Ook had ik geprobeerd aura's te voelen en daar hoef ik helemaal geen moeite voor te doen. Als ik mijn handen bv naar elkaar toe haal, lijken ze op een gegeven moment net 'magneten', ze trekken elkaar aan. Ik had gelezen dat dit de aura's zijn die met elkaar versmelten. Kan het zo zijn dat ik aura's alleen beter 'voel' of kan ik ook nog 'goed' worden in aura's zien, en moet je over het algemeen sowieso meer moeite doen om aura's te kunnen zien? Of ligt dat gewoon aan mij :wink: ?

Ik hoop op reacties :)
Liefs, Nadia

Berichtenonderwerp: Re: Aura zien? en aura's voelen
BerichtGeplaatst: 07-07-2008, 11:47:45 
Reus
Reus

heyhey
die blauwwitte gloed die zie ik ook .. eerst zie ik wit en daarna blauwwit..
ehm.. als je begint met aura's voelen of zien.. kan het idd zijn dat het voelen beter gaat.. zo leggen ze het ook uit in boekjes om aura's te leren zien..
vaak is het ook handig om eerst meditaties te doen voordat je begint met oefenen..
en ze leggen uit dat je eerst moet proberen om ze voelen.. en daarna kan je gaan oefenen om ze te gaan zien maar dat gaat bij de 1 sneller dan bij de ander. dus ik zou zeggen oefen lekker door.. en heb geduld :D

(K)

BerichtGeplaatst: 07-07-2008, 15:29:48 
Groentje
Groentje

Dankje voor je snelle reactie :D
Ik zal eens meditaties zoeken
:kiss:

BerichtGeplaatst: 08-07-2008, 07:58:27 
Kabouter
Kabouter

Als ik lees over dat je handen soms net magneten lijken moet ik denken aan de film de celentijnse belofte. Daar wordt als het goed is alleen maar over aura's en energieën gesproken. Misschien een idee om deze film te gaan kijken? :wink:

=xxx= Tamara :kiss:

BerichtGeplaatst: 22-08-2008, 17:55:23 
Groentje
Groentje

Ja klopt!
Ik zie ook eerst wit, maar daarna wordt het blauw en verder zie ik niks.
Maar het blauwe zweeft wel om mijn vingers.
Is dit nou een Aura of niet?:S

BerichtGeplaatst: 13-09-2008, 12:41:23 
Groentje
Groentje

ik zeg jullie dit heel simpel en heel snel.
paranormaal klinkt leuk maar als je slim bent blijf je der uit.
ja als je licht wat blauw is van je hand af ziet komen voor de muur is het een aura.
auras kun je bij je zelf zien
maar heel erg moeilijk
als je ze goed wil zien bij je zelf
oefen voor ene spiegel dat is de manier je eigen aura te zien.
de manier waarop je een aura het beste ziet is als iemand bijvoorbeeld in de zon loopt en als daar achter bomen zitten waar schaduw is dus donkereder dan de zon.
als je auras niet ziet?
wees er neit bedroeft om want het klinkt allemala leuk maar het is het niet.
als je ziet dta je beste vriend of vriendin tege je liegt dan is dat niet leuk ...
voor de rest auras zien meot je niet oefenen.
of je krijgt het of je krijgt het niet
oefenen kun je proberen voor 2 of 3 weken mischien een maand
als je dan nog niks ziet wees slim en hou der mee op of jke krijgt het later van zelf of je hebt het neit.
heb je het wel en je ziet ene witte gloed terwijl je oefend dan kun je het hebebn het hoeft niet!!!
blijf beetje door oefenen en als je ghet niet meer ziet houd der mee op.
voor de rest als je vragen hebt vraag maar raak..
gr robin

BerichtGeplaatst: 13-09-2008, 12:48:39 
Groentje
Groentje

nog 1 ding kom mischien beetje on geintreseerd over maar ik ben 16 en een jognen die er nooit ingeloofde tot dat ik het zelf zag.
(wat ik vertelde hoeft niet bij iedereen te zijn natuurlijk dat zijn mijn ervaringen.. ik bedoel ik weet er bijna niks van af alleen wat ik ervaar ik bedoel die meditatie en shakras en weet ik veel wat ik heb er nooit tijd ana besteed of wat dan ook om auras te zien.
het is niet een tala zoals dutis of chinees of wete ik veel wat die je leert door er tijd aan te besteden. dat is wat ik nog kwijt wilde .. ifjn weekeind mensen

BerichtGeplaatst: 21-02-2009, 09:30:09 
Groentje
Groentje

Ik heb al langere tijd ervaring met het zien (maar vooral het voelen) van zowel aura`s als chakra`s, beschik over de keuze hiertussen. Soms voel of zie ik ze echter zonder dat ik me er actief op concentreer, dit gebeurt daarentegen alleen als er geesten in mijn buurt zijn aan deze zijde van het spectrum van werelden.

BerichtGeplaatst: 21-02-2009, 09:31:56 
Groentje
Groentje

x0nad schreef:
Ja klopt!
Ik zie ook eerst wit, maar daarna wordt het blauw en verder zie ik niks.
Maar het blauwe zweeft wel om mijn vingers.
Is dit nou een Aura of niet?:S

Dit is idd een aura... keep up the good work!

BerichtGeplaatst: 21-02-2009, 13:49:19 
Kabouter
Kabouter

RogueAndroid schreef:
Ik heb al langere tijd ervaring met het zien (maar vooral het voelen) van zowel aura`s als chakra`s, beschik over de keuze hiertussen. Soms voel of zie ik ze echter zonder dat ik me er actief op concentreer, dit gebeurt daarentegen alleen als er geesten in mijn buurt zijn aan deze zijde van het spectrum van werelden.

Bedoel je dat je geestenauras ziet.of mensenauras als geesten in de buurt zijn.Ik zie namelijk geestenauras als er geesten zijn,zelfs de laatstr tijd in kleur,terweil ik ze altijd alleen in zwart of wit zag,en ik zie ook auras van planten,en heel soms van mensen,maar dat is meestal alleen als ik een hint moet krijgen,over of voor die persoon waarbij ik de aura zie.GROETJES eLS.

Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef. Gebruik je innerlijk kracht om je doelen te bereiken,In je ziel daar huist je macht. De bloem van goedheid een omhelzing van verre,en o zo lief en zacht.

BerichtGeplaatst: 26-04-2009, 21:03:42 
Groentje
Groentje

ik zie mijn aura vaak in het donker en kleurt zeer vaak violet eerst wazzig wit en soms een andere kleur maar komt van de emotie als je kwaad bent kleurt het rood (maar daarvoor moet je oppassen er bestaan verschillende kleuren rood dus) ik oefen ook soms ook het voelen van aura's. Het zijn magneten die zeer warm aanvoelen maar als je de magneten tegen mekaar houdt dan raken ze mekaar nooit aan en dat vind ik plezier om aura's aantevoelen. Maar ik moet zeggen aura's aanvoelen gaat makkelijker dan aura's zien. Oefening baart kunst. Veel succes!!!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00