halloooo =D
ik ben martijn ^^ uhm ja nu 17 jaar, 1ste jaars student.
Ben echt blij dat ik dit forum gevonden heb
ik ben zelf al een paar maanden in spirutualiteit en dingen die ermee te maken hebben aan het verdiepen, reuzen interessant
helaas zijn er weinig mensen in mijn omgeving die hier iets van weten of te maken mee willen hebben. Daarom ga ik jullie de komende paar dagen met heel wat vragen en andere dingen bestoken
hoop niet dat jullie dat erg vinden
nu nog ff meer over mezelf ^^ uhm ja ik teken al zo ongv 5 jaar rare tekeningen, sinds kort ben ik er achter dat mijn soort van tekenen ook een naam heeft... namelijk Mandala's
ik had geen idee dat wat ik tekende eigenlijk gewoon een naam had.. ik deed maar wat ik leuk vond altijd! (net ook weer 1 getekent voordat ik dit forum vond)
Verder begin ik binnekort weer met sporten, hou van alle soorten muziek =D luister vooral veel rock en de laaste tijd heb ik gewoon wat met japanse muziek (vooral die van anime's
) geweldig gewoon.
tja wat nog meer... ik mediteer van tijd tot tijd nog wel eens, niet regelmatig maar vooral als ik er zin in heb. Sinds kort heb ik ook meer met chakra meditatie, toevallig staat daar een heel subforum over dus genoeg om te lezen en te posten
en ik typ weer is teveel door mijn enthousiasme dus als er nog vragen zijn, vraag maar raak =D
Gr. Martijn