Ik heb de laatste 2 jaar ook migraneaanvallen gehad,en dat was dan altijd als ik vakantie had,en bij mensen was waar ik me op mijn gemak voelde,of plaatsen waar ik me op mijn gemak voelde.Als ik bij mijn oom was,waar ik een hele goeie band mee heb,zo ook mijn tante,of als ik ging vissen op een natuurplas,en ik lekker van de rust kon genieten.Ik ben er achter gekomen dat ik mijn stress ontlaat op dat soort momenten en plaatsen.Als ik ga vissen,dan ga ik altijd een weekend nachtvissen,van vrijdag tot zondag,en slaap ik daar in een tent,en dan kom ik daar vrijdag aan,maak mijn spullen gereed,en als ik klaar ben,ga ik gewoon lekker zitten en van de natuur genieten,en dan ga ik slapen,en dan sta ik smorgens op,nog niks aan de hand,maar dan drink ik een slokje,en eet een hapje van een boterham,en klap migraneaanval,en ook heel erg buikpijn,en overgeven,en al was er niks meer om over te geven,dan nog.Ben er achter gekomen dat overgeven de hoofdpijn verzacht,dus ik dacht,ik eet gewoon wat,komt het er uit verzacht het mijn hoofdpijn weer ,komt het er niet uit,dan heb je in ieder geval geen honger meer,ja klinkt vreemd,maar ik had altijd zo'n hongerbuikpijn,ik dronk altijd rooibosthee met honing erbij,dat was vreemdgenoeg het enige wat binnen bleef,water bleef ook niet binnen vreemdgenoeg. Groetjes ELs.
_________________ Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef. Gebruik je innerlijk kracht om je doelen te bereiken,In je ziel daar huist je macht. De bloem van goedheid een omhelzing van verre,en o zo lief en zacht.
|