Hee,
Ik ben net nieuw op dit forum maar ik vind 't al helemaal leuk hier!
Ik ben spiritueel aangelegd sinds een jaar. Het heeft me altijd al geïntreseert maar nu ik er meer mee bezig ben voel ik ook meer en zie ik ook meer.
Ik heb meer zicht gehad dan dat ik nu heb, maar dat komt omdat een engel mijn derde oog gesloten heeft, (ze zei dat ik er nu geen tijd voor had. Is ook zo maar 't is jammer.) Ik moet ook meer communiceren met mijn gids voordat ik mijn zicht weer krijg.
In de tussentijd help ik wel mensen met dingen zoals obsessors, vervelende entiniteiten enz. (als je vragen hebt kom maar!) Verder heb ik natuurlijk ook nog andere hobby's zoals druk zijn, gek doen, winkelen, afspreken en lol trappen met vrienden/vriendinnen, basketballen, dansen, tekenen en nog veeeeel meer. :')
Ik ben 13 jaar, in Januari 14 dus dat is al bijna! Ik luister naar alle muziekstijlen dus dat is niks apart. (Geen hardcore en die zooi, gewoon een beetje 't normale.
) Verder ben ik vaak creatief bezig, maar ivm school heb ik er eigenlijk niet zoveel tijd voor en dat is jammer anderes zou ik vaker leuke dingentjes kunnen maken. Ik geef ook veel om kleding, probeer een beetje mijn eigen stijl te creëren.
Ik denk dat dit voorstel stukje wel lang genoeg is zo. (:
Daaag,
x