dit is nou precies wat ik bedoelde in een ander topic dat info over spiritualiteit veel te gemakkelijk in omgang is. Mensen gaan zo'n boek lezen en denken ook dat ze dat dan kunnen bereiken (niet persoonlijk bedoeld hoor
).
Men gaat er hard mee aan de slag weten uiteindelijk niet eens wat ze aan het doen zijn en willen het halalla bereiken (of hoe je het ook schrijft...
hmm zouden ze daarmee de hal van alla bedoelen ).
Zoals de titel en de omschrijving van het boek mij klinkt krijg ik er de kriebels van aan de ene kant, en aan de andere kant vind ik het ook weer interessant, maar het is niet de bedoeling om op zo'n manier ergens te komen lijkt mij. Niet vanuit een boek.
en als je er al ergens mee komt dan zou dat waarschijnlijk alleen maar zijn omdat je op dat moment er klaar voor was, je kunt bepaalde dingen niet versnellen dus zulke boeken zijn niet nodig om te lezen of je moet er klaar voor zijn.
Hmm moeilijk, moeilijk maar dit gaat niet meer over het boek. kom hierop terug in het andere topic.
maar goed, heb het boek niet gelezen dus en denk ook niet dat ik het ga lezen... maar hoop dat je er iets aan hebt/had en dat het je niet in verwarring brengt/bracht. Weet niet of je het al gelezen hebt en ben benieuwd naar wat je er zelf van vind en wat je eraan hebt gehad.
groetjes Wendy