Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi,Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi, Hoi
Goed niet op mij letten ik ben vandaag levenloos bezig o.o goed.. diep adem halen en een poging tot serieus zijn..
Jullie zullen me vast wel hebben opgemerkt (denk ik.. hoop ik.. of niet..) en ik zat me te verzinnen dat ik nog geen voorstel topic had aangemaakt (oke ik beken! ik verveel me!).
dus bij deze:
Naam: Sanne
Bijnaam: Planty
Story of Planty: op de eerste schooldag met de brugklas was ik zo zenuwachtig dat ik twee dagen ofzo niet had geslapen dus ik zag allemaal vlekken en in zo'n vlek zat een plant en daar liep ik toen tegen aan :') sinds dien is Planty mijn bijnaam. (niet lachen!!)
Leeftijd: 14 ^^
Sterrenbeeld: waterman (staat er ook maar goed)
Hobby: scouting, zeilen, lezen, schrijven, katten pesten, katten knuffel en alles dat met katten te maken heeft! verder msnen en hyves en met vriend(in)en dingen doen.
School: 3 havo op dit moment
Waarom lid: Ik ben zelf wicca en ik zoek mensen die me ermee verder kunnen helpen. Verder zoek ik mensen om mee te praten die me begrijpen en me ook echt willen helpen als ik problemen heb en natuurlijk gewoon voor de gezelligheid.
als je nog iets wil weten mag je het gerust vragen en verder zou ik eigenlijk niet weten wat ik wil vertellen dus dan zou ik een heel onzinnig stukje kunnen gaan typen waar jullie niet zo blij mee zijn denk ik maar ik ben eigenlijk nu al bezig en ik verveel me en nu zijn jullie gered want er knipperen MSN balkjes dus die ga ik even lezen.
DAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Seih