Hallo.
Hier dan ook maar een topicje.
Ik volg zelf de opleiding art & design, dus architectuur met bloemsierkunst. Een belangrijk onderdeel hiervan is fotografie. Mijn vriendin Jill vindt dit ook wel leuk en samen maken we heel veel foto's die we dan gebruiken voor mijn inspiratie op school en Jill's CKV werkstukken. Hier wat resultaten.
P.S. Sommige plaatsen lijken stom, wij kiezen daar dus wél bewust voor. De opdrachten die zij krijgt voor CKV bevatten soms zulke regels. Net zoals de met opzet onscherpe foto's, dus daar heeft commentaar toch geen zin bij xD
Dit is van een 'shoot' in Oostburg.
We zijn gewoon 2 uur op de brommer daar naartoe gegaan om dit te doen. Het was wel erg leuk hoor.
Veel hetzelfde, o.a. moesten we emotie uitdrukken. Wij hebben gekozen voor wanhoop, gemis, (kinderlijke) onschuld en woede.
Met die foto met mijn handen in mijn zij, heeft zij ergens eerste plaats behaald, weet alleen niet meer waar, maar de manier waarop wij foto's maken werd wel gewaardeerd.
Deze 'shoot' moest gaan over een meisje in haar eigen wereld, er moest iets alternatiefs in zitten, is niet zo moeilijk bij mij. De eerste foto bij toeval, niet van tevoren bedacht. En toen kwamen we opeens een kat tegen, op de ene foto lijkt het alsof ik communiceer met de kat en bij de andere kijken we allebei naar hetzelfde zodat er een band tussen mens en dier ontstaat.
Dat was het even