Een goed begin!
Misschien kun je eens gaan experimenteren met verschillende composities. Dat klinkt nu heel moeilijk enzo, maar dat is gewoon een keer een bloempje van, bijvoorbeeld, schuin onderaf fotograferen. Compositie doet ontzettend veel in een foto, dat is het deel wat het beeld spannend maakt, of juist niet.
Ook zou ik wat minder je flits gebruiken. Dingen gaan door een flits heel erg glimmen en raken hun natuurlijke kleuren kwijt (zoals bramen en distels)
Ik heb nog even naar een foto van je gekeken, en ik heb er een stukje uit gehaald (hoop dat je het niet erg vindt
)
Ik vind dit een heel spannend beeld, die druppeltjes op een blad. En dit is gewoon een element uit een van je foto's! Misschien kun je eens verder kijken dan het eerste beeld wat je wil fotograferen. Wat zit erachter? Als ik wat inzoom, wat staat er dan?
Als ik foto's maak, dan ben ik vaak de hele dag aan het klikken, en staan er misschien 1 of, als ik geluk heb, 2 goeie foto's bij. Maar van dat kloten met beelden, daar leer je heel veel van!