hallo iedereen ...
ik wist niet waar ik het moest zetten hoor maar denk hier
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
..
ik ben al enkele keren bezig geweest om af te vallen (ik weeg ook wel te zwaar voor m'n lengte hoor) omdat ik me lekkerder in m'n vel wil voelen..
maar ik ben bang dat als ik dalijk intensief aan een dieet ga,, dat ik dan doorsla ofzo.. want ik voel dat als ik filmpjes kijk over anoreksia e.d. dat ik er al heel veel over na ga denken.. maar ik wil dat dus absoluut niet even voor de duidelijkheid..
ik vind het heel moeilijk om af te vallen omdat ik echt VERSLAAAAAAAAAFD ben aan chips..
ik eet amper iets op een dag..
ontbijt krijg ik niet weg.. middageten tja 1 of soms 2 boterhammetjes.. en dan tussendoor chips natuurlijk en dan hebben we me avondeten.. da word ook steeds meer een ramp omdat ik telkens kotsmisselijk ben..spoel het ook vaak door de wc enzo omdat ik het gewoon niet wegkrijg(eet vooral op m'n kamer dus vandaar) en 's avonds natuurlijk weer chips chips en daarna voel ik me gewoon vreselijk.. dan denk ik pff alweeeer had je er nie af kenne blijve enzow.
maar heb soms gewoon echt eetbuien en dan kan ik er niet vanaf blijven, als ik er aan denk om geen chips meer te eten voel ik gewoon iets vreselijks
![Confused :S](./images/smilies/icon_confused.gif)
alsof ik afscheid neem van me beste vriend ofzo
ik ben nooit echt te dik geweest.. zat pas foto's te kijken en leek daar wel op iemand die al anoreksia had (sorry voor degene die dat hebben, maar het is echt zo), maar ik had het niet..
ik vond mezelf wel altijd te dik en schaamde me voor alles.. vooral me buik, sta op elke foto met me arm voor me buik, terwijl ik zo dun was daar .. nu snap ik echt niet waar ik me druk om maakte.
ben ook een tijdje uitgescholden geweest voor dikzak enzo, terwijl ik daar lang niet zo 'dik' was als nu.. en daardoor ben ik alleen maar meer gaan eten volgens mij..
en sporten pff, ik heb nergens energie voor, ik weet gewoon ff nie wat ik moet doen..
ik vraag me af of ik ooit wel zou kunnen afvallen .. het is niet dat ik heel ernstig dik ben ofzo.. maar ik wil zeker wel 10 kwijt.. zodat ik net onder de 60 weeg..
maar ik weet gewoon geen goeie manier om het aan te pakken, en een dietiste zie ik ook nie zitten hoor het idee dat iemand me verteld wat ik mag eten of niet ,, bleh..
k wil gewoon niet zonder chips .. zou nog eerder stoppen met roken dan stoppen met chips
maar iemand hier misschien tips? of iemand die het herkent?
* en ja,, ik weet dat ik mezelf moet acceptere zoals ik ben en van mezelf moet houde zoals ik ben en dat probeer ik ook wel, maar als ik niet eens in bikini durf enzo.. dan vind ik dat gewoon moeilijk om vol te houden..
liefs mij
![Engeltje o:)](./images/smilies/icon_angel.gif)