Hoihoi,
Voor zover ik weet was Wesley niet echt de "oprichter" of "leider"; dat waren ze alle zes even veel (Barbara, Daniel, Joost, Maarten, Esmeralda & Wesley). Maargoed, dat maakt ook niet zoveel uit, dat is al zo lang geleden, daar ga ik me niet druk meer om maken. Alleen als het er m.i. fout staat ga ik dat wel corrigeren. Was een leuke tijd toen, op de laatste weken na dan.
De invloed van CC heb ik niet zo gemerkt, in mijn beleving was dat meer ná dat de hele boel ontploft was. Maargoed, met CC had ik ook tijdens mijn relatie met Wes hélémaal niets, dat weet Wes ook wel, vreselijk vond ik die organisatie, dus daar ben ik het wel mee eens met je. CC zelf zou ik ook afraden. Toch vind ik de verbinding die jij en Wes hebben wel grappig om te zien; jij ziet Wes op een hele andere manier dan ik, daar zit zo'n wereld van verschil tussen dat ik me afvraag of jullie ooit wel eens echt met elkaar gepraat hebben. Jullie hebben flink wat te spiegelen namelijk. Maargoed, volgens mij heb jij wat tegen degenen waar ik een relatie mee heb (gehad).
Grapje hoor.
Gechannelde informatie is soms erg goed; de boeken van Rother en Walsch bevallen mij meer dan prima. Het boek van Wes kan ik nog geen commentaar op geven, heb het nog niet gelezen. Maar ik neem aan dat mensen zelf ook snel genoeg doorhebben of ze er wat mee kunnen of niet.
Zo, nou kruip ik weer onder 't stof