Hoi
Ik heb zelf ergens soms 'last' (Valt wel mee) van, en ik vroeg me af of andere dit misschien ook hadden, of dat er misschien iets mis is met mijn ogen.
Als ik naar mensen kijken (helemaal op een effen achtergrond) dan duikt er vaak gelijk een kleurijke rand/uitstraling op om hen heen, ik hoef daar in principe niet voor scheel te kijken of te staren of wat dan ook, het komt vrij snel en als ik weg kijk is het er nog steeds. Objecten hebben het ook maar in mindere mate, het gebeurd eerder bij mensen.
Het kan vrij vervelend zijn soms, aangezien het bijna altijd gebeurd tijdens colleges met de docent, die heeft standaard een kleurtje
. Op zich is het niet heel erg maar het kan wel afleidend werken. Ik denk zelf niet dat dit hun aura is, maar eerder een nabeeld of een oogafwijking van mijn kant? Dit omdat de kleur alleen verschijnt als zwevend kader om de mensen heen en zelden echt op een gezicht of lichaam.
Iemand hetzelfde? En, hoe maken jullie onderscheid tussen nabeeld en aura? Bedankt! ^_^