Reactie op: droom over demonenlurking sock puppet schreef:
zelfs door gesloten deuren komen dingen binnen .
het is nooit helemaal mogelijk je af tesluiten voor iets, en als het al elke dag gebeurt voor een aantal maanden dan is het belangrijk. ik ben niet adept met uit tredingen (laatst zelf 2 keer bewust gedaan )
het geen wat ik weten wil is beschrijf de demonen en als je hun naam weet , dan kan ik je helepen , demonen heben niet echt een reden om de wereld over te nemen zou de duivel (aka hun baas) niet zo leuk vinden
dus neem ik niet aan dat het een vorrspelend iets is (alhoewel mettle with some demons might proof to be some fun in this dull excistence)
maar goed, luister inderdqaad naar je onderbewuste en probeer je guardians te vraghen je te bescherem en en je spirit aqnimal ?totem kan ook helpen (even a tiny mouse can make a kingdom fall)
1 Demonen zijn niet kwaadaardig of goedaardig. Goed en kwaadaardig bestaat niet in hun/mijn wereld.
2 Ze zien geen nut in het vernietigen van een menselijke bestaan.
3 Demonen zijn niet zoals de christelijke boeken ze uitbeelden.
4 Demonen zijn wat jij er van maakt. Zie jij ze als kwaadaardige entiteiten en probeer je hen de baas te worden
door ze te dwingen, dan wens ik je geluk. Het gaat je niet lukken. Wat je weghaalt is misschien een negatieve
entiteit. Demonen zijn de levende energiestroom rondom ons.
5 Demonen zien er uit als engelen, het zijn engelen zowel engelen zijn demonen.
Het is naar mijn mening je onderbewuste /schaduwkant wat je iets duidelijk wil maken. Vraag je de volgende vraag af. Leef jij zoals jij wil leven? en dan moet je hem niet beantwoorden met je hoofd, maar met je onderbuik/gevoel.
Jij zelf bent alles waar je bang voor bent, en wat je lief hebt.