Jaaa! uiteindelijk na een tijdje is het mij ook gelukt aura's te waarnemen!!
eerst zag ik ze helemaal niet, enige wat ik kon zien waren trillingen en soort van stromigen en kleine speldpuntjes blauwe lichtflitjes die van mijn handen afkwamen maar geen wit of andere kleuren
en vandaag was ik aan het oefenen met de perifere visie die de cohesie tussen je linker- en rechter hersenhelft verbeterd, en daarbij moest je 2 cirkels, 1 met een horizontale streep in het midden en de andere een verticale tot het midden brengen tot de strepen samen een kruis vormden
daarna keek ik even naar mijn hand die ik op een leeg vel had gelegd, en ik zag spontaan een goudgele rand om mijn vinger en uit mijn vingertoppen schoten helderblauwe kleuren met wat paars aan de uiteinden wat, het zag er zo mooi uit en ik ben blij dat het na zoveel geduld eindelijk eens de aura is en niet het nabeeld!
----------------------------------------------------------------------------------------
ff een vraagje
gisterennacht gebeurde er iets vreemds, ik zag weer energien waar en ook een entiteit maar zij? (laten we het maar ze noemen om het makkelijk te houden) gloeide groengeel, geheel als een grote vlek leek zij helemaal uit groene en gele bewegende energie te bestaan, wat is dit?
zou het haar aura zijn? of is het gewoon een andere vorm van energie
ze deed trouwens iets heel raars met me, toen ik naar haar naam vroeg en reden om hier te zijn raakte ze me aan, en op een gegeven moment tintelde heel mijn lichaam hevig en werd het warmer alsof ik opeens een energiekick had
(ik voelde me helemaal geladen met energie, zelfde gevoel wanneer ik een magnetische veld maak, maar dan zelfs sterker)
ik voelde trouwens dat ze geen kwade bedoelingen had maar ook voelde ik bij haar wantrouwen en verdriet en jaloezie..
weet iemand wat dit te betekenen heeft??
Liefs Neziha