Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 08:56:04

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wit raster, daarna witte rand
BerichtGeplaatst: 30-11-2007, 14:42:10 
Groentje
Groentje

Hallo allemaal,

Van kleins af aan hoorde ik mensen die er niet waren. Dit heb ik al een aantal jaren geblokkeerd, maar heb wel nog steeds zeer veel interesse in het spirituele.
Nu zie ik weer heel af en toe 'gekke' dingen, of voel ik me bij sommige plekken niet lekker en zweverig, zoals in het egyptisch museum bij de mummies.
Nu zat ik laatst in n college, en kreeg ik een wit raster te zien. Het leek of het op mijn netvlies zat, of dat ik door een witte geweven doek keek. Zo dichtbij mijn ogen was het, want als ik om me heen keek was het overal. Evenlater trok dit weg, en zag ik het energieveld om de leraar heen...
Kan iemand mij vertellen wat dit witte raster inhoudt? Want ik heb er nog nooit van gehoord.

Groetjes Jeuy

Berichtenonderwerp: Re: Wit raster, daarna witte rand
BerichtGeplaatst: 03-12-2007, 09:29:33 
Groentje
Groentje

Het witte raster kan vele betekenissen hebben. Het kan van toepassing zijn op de lucht, de aura van iemand anders of jezelf, het kan betrekking hebben op de energie van de aarde of misschien wel een gids.

Je bent blijkbaar erg gevoelig, zoals je beschreef heb je ook stemmen gehoord die iig niet van levende personen af kwamen. Enerzijds zou je daaraan leiding kunnen ontnemen anderzijds kan je er erg van in de war raken.

De meeste mensen die met aura's werken zien de aura's niet standaard met hun fysieke ogen. Het is ook niet gezond voor je fysieke ogen om dit waar te nemen. Sommige mensen kunnen het toch maar leren in de opleiding de ogen daarvoor aan en uit te zetten omdat het niet wenselijk is dit constant te zien. De overgrote meerderheid neemt de aura waar met zijn 3e oog ook wel 6e chakra genoemd.

Ik zou je adviseren te leren omgaan met je gevoeligheid zodat je er geen 'last' van hebt. Want de informatie van het college waarin je deelnam zal je wel voor een groot gedeelte ontgaan zijn. De gevoeligheid is iets moois waar je veel mee kan bereiken, zowel voor jezelf als voor anderen echter is het fijn als je er wat meer controle over hebt.

Liefs,
Stefania

BerichtGeplaatst: 04-02-2008, 14:31:32 
Groentje
Groentje

De Gekroonde schreef:
Het witte raster kan vele betekenissen hebben. Het kan van toepassing zijn op de lucht, de aura van iemand anders of jezelf, het kan betrekking hebben op de energie van de aarde of misschien wel een gids.

Je bent blijkbaar erg gevoelig, zoals je beschreef heb je ook stemmen gehoord die iig niet van levende personen af kwamen. Enerzijds zou je daaraan leiding kunnen ontnemen anderzijds kan je er erg van in de war raken.

De meeste mensen die met aura's werken zien de aura's niet standaard met hun fysieke ogen. Het is ook niet gezond voor je fysieke ogen om dit waar te nemen. Sommige mensen kunnen het toch maar leren in de opleiding de ogen daarvoor aan en uit te zetten omdat het niet wenselijk is dit constant te zien. De overgrote meerderheid neemt de aura waar met zijn 3e oog ook wel 6e chakra genoemd.

Ik zou je adviseren te leren omgaan met je gevoeligheid zodat je er geen 'last' van hebt. Want de informatie van het college waarin je deelnam zal je wel voor een groot gedeelte ontgaan zijn. De gevoeligheid is iets moois waar je veel mee kan bereiken, zowel voor jezelf als voor anderen echter is het fijn als je er wat meer controle over hebt.

Liefs,
Stefania

Misschien klinkt het een beetje wetenschappelijk, maar als je een aura ziet doe je dat toch gewoon met je fysieke ogen? want je kan toch niet met dat andere kijken?

BerichtGeplaatst: 05-02-2008, 00:07:46 
Reus
Reus

nou meestal zonder da je t doorheb kijk je al vaak met je derde oog.. als k da doe kijk k een soort van scheel maar toch erg geconcentreerd...

BerichtGeplaatst: 18-03-2008, 20:34:51 
Groentje
Groentje

Hallo Jeuy,

Aanhakend op het advies van Stefania zou ik je ook het advies willen geven om te zoeken naar mogelijkheden om hiermee om te gaan. Denk hierbij om te beginnen aan mogelijkheden om te leren om je eigen aura zelf gecontroleerd verder te kunnen openen en afsluiten en te reinigen en te gronden. Het leuke is dat je daarmee vaak ook een proces in gang zet om nog meer waar te gaan nemen, alleen gaat dat wat je waarneemt, door je leerproces wat minder "ongecontroleerd" bij je binnenkomen, zodat je er niet zo snel meer door "overvallen" wordt.

Groet,

Jeroen

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00