Ik ben sinds een week actief bezig met het leren van aura's kijken...
Ik ben een beetje op ontdekkingsreis met mezelf.. Mezelf verrijken van dingen waar ik eerst weinig om gaf.. maar sinds kort heb ik een drang om deze dingen te ontwikkelen.. In eerste instantie om mezelf te verrijken, meer van mensen te snappen.. en hopelijk door er later mensen er misschien mee te kunnen helpen.
Ik schijn dit vroeger wel gekund te hebben.. Maar ik heb me dit niet echt weten te realiseren.. Ik had bijv zoiets gezegd tegen mijn moeder van: Die mevrouw doet wel aardig, maar dat is ze niet..
Ik ben met de helm op geboren en naar alle waarschijnlijkheid een nieuwetijdskind.. Vroeger was ik eg heeel bang voor geesten en dingen die niet te verklaren waren.. ik heb me op een gegeven moment zover weten te drijven dat ik dacht van.. ok als ze er zijn.. dan wil ik er nix mee te maken hebben. Alleen nu denk ik 10-15 jaar later wil ik er toch graag mee te maken hebben..
Ik ben een heel druk persoon en gedachten flitsen door mijn hoofd heen.. Ik kan me heel moeilijk concentreren.. Ik moet overal over denken.. Dingen die ik ga doen.. ga zeggen.. wat soms wel heel vervelend is..
Ik probeer bijv soms te mediteren.. maar dan denk ik weer aan van alles.. probeer ik naar de geluiden om me heen te luisteren.. dan schrik ik bijv alleen al van mijn kast die een geluidje maakt.. (expanderen ofzow) Het lukt me dus niet eigenlijk om mijn gedachten echt op Zero,Zero te krijgen. Ik wil bijv ook wel weten wie mijn gidsen zijn.. omdat ik soms gewoon twijfel of ik er wel 1 heb. Maar op t moment van mediteren, en ik denk daaraan.. begin ik t eng te vinden of wil ik t meteen zien.. Wat natuurlijk niet gaat
Maargoed ik heb dus besloten om nu aura's te leren zien.. Ik heb veel guides bezocht op het internet.. die vaak allemaal een andere aanpak hebben.. Sommige zeggen dat eg een tijdje naar een "Magic Eye picture" kijken kan helpen.. Alleen kep geen zin om dingen te doen, zonder dat ik weet of ik wat mee bereik..
Als ik soms naar objecten ga staren.. en me dan een stukje erachter kijk.. maar vaak heb ik bij het staren dat alles echt heel onhelder wordt.. en dan zie ik witte vlekken in mijn oog hoeken.. en dat is volgens mij niet echt de bedoeling
Ik zie soms wel wat om een object heen.. alleen ik denk altijd dat het een After image is dus.. en weet dus nooit of ik echt een aura waarneem.. Ik zie het ook maar heel dun er om heen en nooit echt in lagen.. Maar als ik iets waarneem.. ookal wil ik t niet gaan mijn ogen zich anders focussen waardoor ik weer dubbel zie of gewoon weer ergens op aan het concentreren ben zodat het "effect"dat ik zie gewoon niet te bestuderen is..
Enne jah eigenlijk.. zoek ik hier op het forum een beetje hulp van mensen.. Die mij opweg kunnen helpen met dingen die ik hier beschreven heb
Ik hoop wat van jullie te horen!
Groetjes Ray