Citeer:
denk er maar over na ik zou hier graag hier een antwoord op terug willen.
Bij deze.Citeer:
Als ik verkeerd bezig was dan was er ALLANG iets met mij gebeurt. een ongeluk ofsow of ik word dan zwaar ziek ofsow dat krijg je als straf als je ergens mee bezig bent wat niet goed is en erg slecht is.
Als jij nog op het niveau zit waarop je denkt dat je 'straf' krijgt vanuit het Goddelijke, het Hiernamaals of hoe jij het ook wilt noemen, dan ben je nog maar aan het begin van je pad.
De mens heeft hier op Aarde zelfbeschikkingsrecht en daarmee de vrijheid zijn eigen weg te keizen zonder dat daarop vanuit een hogere macht wordt ingegerepen.
Dat is zo, om de mens de kans te geven te leren en zichzelf te ontwikkelen.
Wat dat betrefet beperken en/of voorkomen/belemmeren mensen die menen dat ze de toekomst kunnne voorspellen de mensen waarvoor zij die 'toekomst' voorspellen in hun eigen authentieke ontwikkeling. Als je dat niet snapt dan krijg ik zeer ernstige moeite met hetgeen jij hier allemaal aandraagt.Citeer:
ik wil mensen helpen met de kennis die ik heb en de inzicht die ik heb in de spiritualiteit
Het is beter mensen te helpen met jouw kennis en inzicht zonder ze valse hoop te geven.Citeer:
jij zegt zelf dat je niet gelooft in het gegeven van beelden uit de toekomst en geven van informatie ervan want daar komt het op neer.
Dat heb je goed begrepen: de toekomst staat nu eenmaal niet vast en is dus niet te voorspellen. Dat heeft weer te maken met het menselijke zelfbeschikkingsrecht.Citeer:
Dat betekent als je niet gelooft in het feit dat mensen in de toekomst kunnen kijken en kunnen voorspellen
Heb je helemaal goed!Citeer:
dan ben je nog niet zo ver als anderen hier op het forum
Ik heb nooit gezegd dat ik 'ver' ben, integendeel, die beweringen zijn voor rekening van anderen waaronder jij.Citeer:
Deze forum is om jongeren onder mekaar te helpen
Zoals al meermaals gezegd: wat jij doet is geen helpen. Helpen doe je andere jongren door ze te helpen spiritueel te ontwikkelen en hun eigen pad te laten vinden. Niet door ze te vertellen wat er in de toekomst (zoals jij die ziet) gaat gebeuren.Citeer:
niet elkaar af te kraken op hun ego of het doen en laten
Pfffffffft, ik kraak je niet af. Als je goed gelezen had, had je kunnen zien dat ik niet eens je begaafdheid in twijfel trek. Ik probeer je alleen te laten inzien dat je er op een (althans voor mij en gelukkig meerderen met mij) verkeerde manier gebruik van maakt.Citeer:
als ik wist dat ik het niet goed doe wat ik aan ut doen ben hier op de forum dan was ik wel weg gegaan
Maar je beseft niet eens wat je doet dus hoe zou je kunnen zien of je iets fout doet?
Waarom denk je in hemelsnaam dat ik probeer je te laten zien dat je te vroeg begint met dit werk en beter eerst verder kunt ontwikkelen? Is het dan echt zo dat je eigenwijs maar door wilt gaan en geen advies aan wilt nemen? Dat je alleen jezelf vertrouwd en achterna holt?Citeer:
Ik weet niet of je spiritueel genoeg bent om dingen van mij aan te voelen en als je zegt dat je dat wel kunt moet je maar zeggen wat jij in mijn foto's ziet
Sorry, ik laat me hier niet door jou uitdagen. Ik heb al gezegd dat ik je gave niet in twijfel trek en ik wil er verder geen oordeel over geven.Citeer:
Ik zou graag willen weten tot hoever jij ebnt met jou spiritualiteit?
Ik sta nog helemaal aan het begin.Citeer:
heb al vele readings over mij gehad dat ik informatie moet vertellen van gene zijde aan deze wereld
De vraag is wie je die readings gegeven hebben en hoe oud je toen was en of ze je ook verteld hebben dat jij je eerst zelf moet ontwikkelen en op latere leeftijd wellicht ...
Maar vast niet, helaas. Op veel plaatsen kun je readings krijgen maar maar op enkele plaatsen betrouwbare.Citeer:
en die taak kunne jullie mij niet ontnemen. alleen hoger machten kunnen dat doen.
Dat wil ik niet eens. Ik heb geen enkele behoefte jou iets te ontnemen maar om terug te komen op iets dat jij zei:Citeer:
Als ik verkeerd bezig was dan was er ALLANG iets met mij gebeurt. een ongeluk ofsow of ik word dan zwaar ziek ofsow dat krijg je als straf als je ergens mee bezig bent wat niet goed is en erg slecht is.
Het liefst wil ik voor zowel jou als voor de mensen voor wie je voorspelt ongelukken voorkomen.
Denk daar maar eens over na.
Overigens WolfLady: Weet je zeker dat je een reading wilt? Het is je eigen keuze maar bedenk wel dat hetgeen Barilio zegt uitsluitend zijn mening is, zijn beeld van wat hij ziet en daarmee geen absolute waarheid.
groet en wijsheid gewenst, DT