LaLynn schreef:
Belbe schreef:
Barilio schreef:
srry voor sado.. hij is een beetje skeptisch.
hij is niet echt overtuigbaar en gelooft er niet egt in spiritualiteit.
antwoord op jou vraag is :
het kan een overleden persoon zijn die jou opzoekt.
een vriendelijke overleden persoon die dichtbij je hartstaat mss. 's nachts of gewoon 's avonds als het heel rusttig is waait het beetje om mij heen en word het erg koud. terwijl verwarming op 25 graden staat en de ramen en deuren dichtstaan. Is er iemand in jou familie die echt dierbaar voor jou was die overleden is?
groete barilio
Of misschien had sado gelijk? Het is niet erg om skeptisch te zijn en eerst andere oorzaken uit wilt sluiten. In mijn eigen huis ervaar ik ook koude luchtstromen. Ook al zit alles dicht en staat de verwarming aan dit kan echt heel erg goed tocht zijn. Zeker als je twee deuren tegen over elkaar hebt, of ventilatieroosters boven je ramen. Door die ventilatieroosters komt namelijk altijd (ook al zitten ze dicht) lucht, en ook langs kieren in een deur.
En pas als het lang duurt, het windstil is of niemand anders het ook merkt ja dan ga ik eens nadenken over wat het nog meer kan zijn..
Ik denk het echter niet want ons huis is helemaal opnieuw verbouwt en heeft isolatie en alles drop en eraan, en ik zie gewoon witte schimmen wie heeltijd vervagen en daarna voel ik gewoon echt wind.. Tochten kan het echt niet zijn, sorry
En mijn huis is net 3 weken oud. Ik ben net verhuisd naar een nieuwbouwwijk. Ik ben dus de eerste bewoner van dit huis, en in mijn huis komen (net als in elk ander huis, alleen moet je het wel willen zien en voelen) tochstromen voor. Langs elk raam en elke deur komt wel eens tocht, ook als het dicht zit. (als het altijd is moet je er natuurlijk wel wat aan doen
) Het is winter en het waait buiten.
Verder ben ik het met Moon-Pearl eens, een huis dat zodanig geisoleerd is dat er nergens frisse lucht binnen komt als je geen ramen open zet kan niet gezond zijn voor je.
Dit alles zegt overigens niet dat ik je niet geloof. Ik zie ook wel ees witte schimmen (nouja bij mij nemen ze al echte vormen aan
) en ik voelde ook regelmatig luchtstromen daarna. Maar niet alle luchstromen die jij voelt hebben met die schimmen te maken!