Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 19:42:47

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Steeds maar koud!
BerichtGeplaatst: 18-12-2005, 18:06:52 
Dwerg
Dwerg

Hallo!

Ik moet echt even iets kwijt. De laatste tijd heb ik het steeds maar koud, echt bijna tot aan de rillingen toe. Terwijl de verwarming gewoon aanstaat en mijn moeder het bloedheet heeft. Ik dacht dat het alleen thuis zo was (en dat het misschien aan m'n moeder lag, ze is nogal warmbloedig), maar onlangs was ik bij mijn zus waar de verwarming op 24 graden stond, en ja hoor, ik had het koud! Ook bij een vriendin van me, precies hetzelfde verhaal. Iedereen zit te smoren en ik heb het koud. En dat is juist vreemd, normaal heb ik het juist snel warm.....Waar komt dit dan vandaan? Soms weet ik echt niet meer hoeveel truien ik nog aan moet trekken....

En dan nog iets wat ik kwijt wil. Een poosje terug ergerde ik me aan me handen. Ik had van die zweterige plakhanden en het maakte niet uit hoe vaak ik m'n handen afveegde, ze bleven 'plakkerig'. Het viel me ook op dat wanneer ik mijn handen ergens op mijn been of arm legde, dat stukje helemaal warm werd, een soort van opgloeien. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand wat dit is?

Ik hoop dat iemand hier iets mee kan of me een tip ofzo kan geven.

Liefs,

SupernovA

Berichtenonderwerp: Re: Steeds maar koud!
BerichtGeplaatst: 18-12-2005, 19:40:19 
Groentje
Groentje

hoi

Ik heb dit ook!! altijd maar koud.. Het is bij mij ook echt intens koud, dat ik het idee heb dat ik tot het bot koud ben, en dat het niet helpt hoe warm ik me ook aankleed. het voelt voor mij echt als innerlijke kou!
ik hoop dat iemand tips heeft!

En over je handen, ik weet niet precies wat het kan zijn, maar zou het mss iets te maken hebben met dat je kunt handopleggen? ik weet het niet hoor.. maar dat gevoel kreeg ik erbij. mss dat je die warmte niet kwijt kunt en dat je handen daarom plakkerig blijven.

xx

BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 07:08:37 
Feniks
Feniks

Die kou heb ik ook last van. Ik kan me dan ook niet verwarmen en zit wel eens als ik lees ofzo gewoon met een plaid om me heen geslagen.
Ook mijn electris deken heb ik altijd op de hoogste stand omdat ik anders niet in slaap val van de kou.

Die plakkerige zwetende handen kunnen idd met handoplegging te maken hebben, al weet ik dit niet altijd zeker. Ik heb namelijk ook wel eens dat mijn handen ijskoud zijn en als ik mijn moeder magnetiseer dat zij mijn handen aanvoelt als warm. Maar omgekeerd kan het ook het geval zijn dus.

Ik weet verder niet wat je eraan kan doen maar denk wel dat er meer mensen met dit soort problemen zitten ;)

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 17:39:28 
Groentje
Groentje

Je lichaam heeft voedingsstoffen nodig om zichzelf warm te maken (nogal logisch). Ik weet ff niet meer hoe het desbetreffende voedingsstofje heet maar het zit iniedergeval in bruin brood, in granen dus.

:wink: Eet je soms te weinig bruine boterhammen? :P

BerichtGeplaatst: 19-12-2005, 17:58:38 
Dwerg
Dwerg

Heej zonne,

Vier bruine boterhammen per dag (wel, met moeite, maar ze gaan er wel in), dus daar zal het niet aan liggen!!

BerichtGeplaatst: 02-01-2008, 10:46:35 
Groentje
Groentje

het kan te maken hebben met je bloedsomloop ofzo maar daar weet ik ook niet zo veel van het is iets met dat de voedingstoffen niet snel genoeg door je cellen gaan.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00