Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 19:42:29

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: glaasje draaien
BerichtGeplaatst: 12-10-2004, 18:24:16 
ik heb gehoord dat glaasje draaien iets gevaarlijks is. toch heb ik dit afgelopen week gedaan maar er gebeurde niks. hoe kan dat heb ik iets verkeerd gedaan?

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 13-10-2004, 22:16:18 
Groentje
Groentje

Hoi Theo,

Wees blij dat het niet gelukt is.
Als ik jou was zou ik me er verre van houden, kan erg gevaarlijk zijn.

Groetjes,
Chris10.

Berichtenonderwerp: Re: glaasje draaien
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 13:45:42 
Kabouter
Kabouter

Mja Theo..
Ik moet het met Chris eens zijn..
Glaasje draaien kan heel gevaarlijk zijn..
Je roept er dolende zielen (geesten) mee op..Maar je weet nooit welke, en wat hun bedoelingen zijn.
Het kan zijn dat de ziel die jij ermee oproept om jou vragen te beantwoorden alleen maar kwaad in de zin heeft.
En om hier weer van af te komen is erg moeilijk..

Ik kan je aanraden om naar Chris en mij te luisteren, glaasje draaien is iets waar je beter geen aandacht aan moet besteden.

BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 20:54:21 
Ligt er aan hoe en wat je precies gedaan hebt. Kan ook zijn dat er op dat moment geen geest was. Let wel op dat glaasje draaien inderdaad gevaarlijk is. Het is namelijk voor een "Slechte geest" erg makkelijk en aantrekkelijk om iemand bang te maken dus deze zullen sneller komen tijdens het glaasje draaien. Zij voelen de spanning en genieten daar ook van. Als je niet ervaren in dit soort dingen bent kunnen ze je de stuipen op het lijf jagen en kan het ook heel moeilijk zijn om ze weer weg te laten gaan. In het ergste geval kunnen ze blijven achtervolgen.
Als je zoiets dan toch wilt doen doe het dan met iemand zoals een medium erbij. Dit omdat deze waarschijnlijk zal weten hoe je zo'n sessie het beste weer kunt beeindigen.
Ik wil nog even heel duidelijk zeggen dat glaasje draaien echt levensgevaarlijk kan zijn. Doe het niet zo maar!
Heb het ook wel eens gedaan omdat mijn man ook iets wilde zien. Toen gebeurde er ook niets. Een keer later heeft het glas wel een keer bewogen maar ik kon hem ook daarna weer normaal weg sturen. Er zijn meer mogelijkheden om in contact te komen met de overledenen hoor. Glaasje draaien is gewoon gevaarlijk.

BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 13:49:31 
Kabouter
Kabouter

Ja hoort ook vaak dat het heel moeilijk is om zo'n slechte geest weer weg te krijgen na het oproepen, heeft iemand hier evaring mee?

Liefs Renate

BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 16:41:42 
Ja, dat kan inderdaad heel lastig zijn. Vooral als je de voorwerpen die je hebt gebruikt tijdens het oproepen niet vernietigd/schoonmaakt. Nou is dat volgens mij weer een beetje bijgeloof maar ach. Ik heb het weleens gehad dat er telkens een bleef terug komen. Deze probeerde mij ook echt bang te maken. Iets wat in het begin wel lukte. Op een gegeven moment was ik er echt klaar mee en heb gezegd dat hij mijn leven niet kon beinvloeden en dat ik niet meer bang voor hem zou zijn. Na een tijdje begon het denk ik te vervelen en is hij weggebleven. Ik heb nu ontdekt dat je ze ook gewoon weg kan sturen. Meestal luisteren ze hier wel naar. Ik bedank ze wel altijd dat ze geweest zijn. Ik heb het gevoel dat ze dan zoiets hebben van, ach ik ben wel bedankt voor mijn komst dus laat ik haar maar respecteren.

BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 16:48:43 
Admin
Admin

Ik heb ook eens glaasje gedraaid. Ik heb altijd zoiets van, eerst zien, dan geloven.

Dus iemand had me verteld hoe ik het moest doen. Dus ik alle letter uitegprint, gaan zitten, concetreren. Toen ging het kaarsje dat ik aangestoken had ineens vanzelf uit. Zonder rook, zomaar opeens. Kan ook niet aan de wind gelegen hebben, want ik had alles dichtgedaan. Ook is er best wel wat wind nodig om een kaars uit te blazen. En het vlammetje ging van groot, naar klein.

Ik heb toen direct het glas kapot gegooid, was toen best bang. Achteraf weet ik dat mijn opa dat heeft gedaan. Om me te behoeden voor iets ... Dus glaasje draaien doe ik nooit meer. En ik weet nog steeds niet of ik het moet geloven :D

BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 19:13:31 
Kabouter
Kabouter

Wow..
klinkt erg spooky Revi..
Ik denk dat ik er gewoon weg te bang voor ben om het ooit te proberen..
En ik hoop ook dat het zo blijft.. Want voorzover ik er verhalen van heb gehoord..Loopt het meestal slecht af..

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 12:17:11 
Reus
Reus

Glaasje draaien...

Daar begin ik niet aan, er zijn idd veel meer veilige manieren om in contact te komen met geesten zonder de nare bijwerkingen.

BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 14:17:40 
Dwerg
Dwerg

ik krijg ook veel te horen over dat geesten oproepen gewoon gevaarlijk is ik doe het niet omdat ik daar liever buiten blijf.
je hebt de kans dat je een slechte geest oproept maar zich voor doet als iemand van ik wil je helpen of net andersom maar dat het zich voor doet als een goede geest.
daarom neem ik liever de risico niet en zal het ook maar niet doen.
natuurlijk weet ik dit omdat ik dit geleerd heb van de mensen hier maar goed ^^.

byebye mitsuki :wink:

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 13:14:05 
Tja, het "spelletje" glaasje draaien is momenteel weer erg in onder de jongere. Ze doen het op feestjes etc. Mijn nichtje kwam laatst ook al naar me toe met de vraag of het verstandig was om te gaan glaasje draaien met haar vrienden. Haar vrienden waren dit namelijk van plan om te gaan doen. Ik heb mijn nichtje uiteraard het een en ander uitgelegd!

Je moet goed weten wat je doet als je daar aan gaat beginnen en zoals Paul al zei, er zijn veel veiligere manieren om met geesten in contact te komen.

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 13:24:21 
Dwerg
Dwerg

ja.
kan jij er een paar noemen

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 16:38:10 
Reus
Reus

Als je iets voelt, praat er dan tegen, vraag ze of ze je 's nachts een droom kunnen geven waarin je met hun praat. Vraag of ze met je willen praten, door gevoel, woorden in je gedachtes of beelden.
Dit helpt vaak, het zijn ook gewone zieltjes en je kan er dus ook gewoon me praten, het verschil is alleen dat hen geen lichaam hebben en jij wel.

Greetz!

BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 09:10:00 
Dwerg
Dwerg

ik wil absoluut geen geesten oproepen.
want ik sta idd te veel open voor negativiteit.
maar ik ben wel nieuwsgierig met de ervaringen van een ander.
dus vertel als je een keertje glaasje gebt gedraait, wat er gebeurt is.
want dat wil ik wel eens weten.

BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 11:26:42 
Feniks
Feniks

Anonymous schreef:
ik heb gehoord dat glaasje draaien iets gevaarlijks is. toch heb ik dit afgelopen week gedaan maar er gebeurde niks. hoe kan dat heb ik iets verkeerd gedaan?

Glaasje draaien kan erg gevaarlijk zijn. Er zijn genoeg mensen min of meer gek geworden omdat een entiteit hun bleef lastig vallen.
Ik rraad je aan dit toch maar beter niet meer uit te proberen.

Groetjes veronique

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00