@ truitje
ik vind dat jij een hele gezonde blik hebt op diverse dingen op dit forum en dat je ook heel erg goed kan verwoorden,.. respect daar voor,.. daar onbreekt het bij mij wel eens aan het kunnen verwoorden,..
aangezien jij je zo goed kan verwoorden wil ik graag jouw bevindingen weten over een topic die ik bij houd over onze dochter van 5,5 jaar,..
http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?f=8&t=10010ik zou het heel erg kunnen waarderen,.. maar als je geen tijd hebt,.. is het niet anders,..
nog even over deze topic,.. het is lastig als je het gevoel hebt dat een kind meer kan/heeft dan anders,.. maar het is dan ook heeeel moeilijk om inderdaad niet te ver te gaan in het hele verhaal,.. ik blijf ook veel steken bij de bevindingen van onze dochter,.. er is iets,.. maar zoals het de meeste mensen betaamd zoeken ze er een soort naam voor,.. en dat kan heel erg verkeerd uitpakken,.. want wellicht ga je dan perongeluk op de verkeerde plek zoeken,..
als ik in een kort gesprek met een onbekende omvat wat ik voel en denk bij onze dochter,.. lijkt het net een opschep verhaal,.. en zal ik snel een label krijgen van een moeder die haar kind wel heeeeeeeeeeeeeel erg speciaal vind en in een soort hokje wil stoppen,..
maar als ik praat met mensen die onze dochter kennen en mij ook wat langer kennen weten wel beter,.. en zullen ook heel veel dingen kunnen bevestigen,.. cortom,.. bespreek je verhaal met degene in de direct omgeving van je neefje,.. en probeer hem niet van een label te voorzien,.. want dan komt er een onverwachte druk op hem te staan,.. en dat wil je echt niet,..
groetjes,..
smartie