Oké ik heb iets heel vreemds wat ik 1 x eerder heb meegemaakt en weet niet wat ik ermee aan moet.
Eerst even over de vorige keer.
Ik woonde toen in een ander huis. Speelde al een tijdje met de gedachte te verhuizen, voelde me in dit huis niet op me gemak.
Ik heb toen een keer een paar dagen het gevoel gehad dat ik vanuit iemand anders keek, in een ander tijdperk (DWZ: jaren 70). Weet dat dit heeel vreemd klinkt, dat is het voor mij ook. Was toen enkele dagen mezelf niet. Wel tegenover anderen nee was niet gek aan het worden! Maar voelde me niet op mijn gemak. Ik kan niet uitleggen hoe dit is ontstaan en waarom. En nu heb ik het weer. Het enige wat ik aan overeenkomsten kan ontdekken is dat ik nu weer heel graag wil verhuizen. De drang is groot.
Dit heeft vooral een logische oorzaak, vorige huis ook: dit was te duur zocht iets voor mezelf alleen. Wat wel vreemd was: enkele weken voordat ik werkelijk zou vertrekken toen de drang héél groot werd stond door een niet ontdekt mankement de verwarmingsketel ineens op ontploffen (??) er kwam een sissend geluid uit en een paar vrienden snelden eropaf en konden op tijd alles uitschakelen, het ding bouwde plots druk op.
Nu, eigenlijk exact een jaar later heb ik dit gevoel terug. Ik voel me alsof ik in een ander tijdstip leef, als ik een film zie uit die tijd voel ik het alsof ik er middenin zit. Weer de verhuisdrang, wel weer om een logische oorzaak wilde al weg: dit omdat ik hier tijdelijk verblijf totdat ik iets anders - eindelijk voor langere tijd- gevonden heb.
Voel me dus erg onrustig en vind het vreemd dat die verhuisdrang weer plots zo verergert, en dat extreem wazige gevoel van in een andere tijd leven (!) ineens terugkomt!!! Vorige keer hield dit enkele dagen zo erg aan en daarna werd het minder maar had past rust toen ik in een ander huis woonde. Ik snap hier helemaal niks van en vind het zo vaag dat dit weer rond hetzelfde tijdstip plaatsvindt. Ik heb me ook laten vertellen dat dit huis pas wat later dan dat is gebouwd waarsch stamt dit huis uit dej aren 80 vorige stamde wel uit eind 60/begin 70.
Aangezien ik meer "bovennatuurlijke" ervaringen heb inmiddels en dit voor mij richting die kant aanvoelt moet ik hier even mijn verhaal kwijt.
Nogmaals het is niet dat ik niet functioneer ik ga gewoon door met wat ik elke dag doe het normale leven ik voel me niet in de war of wat dan ook, ik ben alleen op een heel rare manier mezelf niet en dit in precies dezelfde dagen als vorig jaar! ik snap er niets meer van.
|